اجرای نمایش‌نامه موزیکال “افسانه کلاغ ” در نكا/ تصویر

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نكا گفت: نمايش نمایش‌نامه موزیکال “افسانه کلاغ ” از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفند در ارشاد نكا آماده حضور هنرمندان، هنردوستان، مردم و جامعه هنري است.
به گزارش نیکا خبر ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این نمایش‌نامه کار «گروه تابش “ و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با موضوع طمع‌کاری و عواقب آن است که به کارگردانی بامتی و با هنرنمایی هنرمندان نکایی تا چهارم اسفند ماه به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایشنامه که از هشتم اردیبهشت ماه در نکا آغاز به کار کرده است؛ با استقبال گرم مردم هنردوست این شهرستان واقع شده است و مردم هنرمند و هنردوست می‌توانند تا چهارم اسفند ماه هر شب از ساعت ۱۸ به دیدن این نمایش شاد و پرهیجان در سالن ارشاد نکا بروند.

این مسؤول یادآور شد: نمایش‌نامه موزیکال “افسانه کلاغ ” کاری از «گروه تابش “ و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا است که با کارگردانی غلام‌رضا بامتی‌طوسی و نویسندگی سیمین امیریان به مدت ۱۰ روز در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.

روحی گفت: نمایش‌نامه موزیکال “افسانه کلاغ ” کاری از گروه تابش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از ۲۵ بهمن ماه لغایت چهارم اسفند هر شب ساعت ۱۸ در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.

در اجرای این نمایش‌نامه بازیگران بسیاری فعالیت دارند و به اجرای نقش خود می‌پردازند که حسینعلی قنبری، مجتبی رضایی، ابوالفضل هادیان، فاطمه بامتی، سیده محدثه ساداتی، سیمین ذبیحی‌نژاد، فاطمه رضایی، معصومه قاسمی، مهدیس رستم‌زاده، ساغی دهقان، ساغر دهقان، طوبی عبدالهی، سجاد عباسی، سید احمد فتاحی و پرهام ذاکری از جمله این بازیگران هستند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *