اعزام کاروان راهیان نور پسران دانش آموز شهرستان نکا/ تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا اعلام کرد : اولین گروه از مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور پسران دانش آموز شهرستان نکا امروز عازم مناطق عملیات جنوب کشور شد .
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ متوسلی در حاشیه آئین بدرقه رسمی و اعزام کاروان راهیان نور در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در این مرحله از اعزام، کاروانها با ظرفیت ۴دستگاه اتوبوس که در هر اتوبوس یک مبلغ یک مسئول و یک روای به همراه اکیپ تدارکاتی و بهداری به جهت زیارت قدمگاه شهدای والا مقام عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند .
وی گفت : بیش از این نیز ۱۶۰ نفر از خواهران دانش آموز در نیمه دوم سال جاری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
وی شور و اشتیاق وصف ناپذیر جوانان در جهت اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را ستود و در ادامه تصریح داد : گویا بار دیگر ایام اعزام کاروانهای رزمندگان اسلام به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس تداعی می شود.
سرهنگ متوسلی یادآور شد : امسال ۹۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در اواخر اسفند ماه و نیمه نخست فرودین ۹۸ عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور خواهد شد.
شایان ذکر است : این کاروان ساعت شش صح امروز با بدرقه رسمی فرماندهی سپاه نکا و ریاست اداره آموزش و پرورش این شهرستان و خانواده دانش آموزان عازم جنوب کشور شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *