توزیع ۱۶۰۰سبد کالا به مناسبت دهه فجر بین مددجویان نکا(فجر۴۰)۳۳/ تصویر

رئیس کمیته امداد نکا گفت: به مناسبت دهه فجر تاکنون هزار ۶۰۰ سبد کالا بین مددجویان تحت حمایت این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش نیکا خبر ، حسین بریمانی ورندی، رئیس کمیته امداد نکا اظهار کرد: سبد کالا از سوی ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان بین مددجویان توزیع شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در دهه فجر افزود: پنج واحد مسکن به مددجویان این شهرستان تحویل داده شد و این واحدهای مسکونی با کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو به ارزش حدود ۲۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

رئیس کمیته امداد نکا تصریح کرد: تا پایان سالجاری ۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز به مددجویان تحویل داده می شود.

بریمانی توزیع بیش از۳۰۰دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز و همچنین ۵۰ دستگاه لوازم زندگی شامل یخچال ،ماشین لباسشویی، جارو برقی،اجاق گاز ،بین مددجویان این شهرستان به مناسبت دهه فجر را از دیگر برنامه های کمیته امداد نکا دانست و گفت: این لوازم بین مددجویان سه منطقه روستایی که به تازگی از نعمت گاز برخودار شدند، توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد نکا با اشاره به افتتاح دو طرح اشتغال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افزود: طرح های اشتغال در بخش های پرورش طیور و دامداری افتتاح شد که برای اجرای این دو طرح حدود ۸۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

بریمانی خاطر نشان کرد:۱۷۵طرح اشتغال از ابتدای سالجاری تاکنون در بخش های خدمات ،صنفی،صنعتی،کشاورزی و دامپروری برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *