در آئینی در شهرستان نکا ،بهره برداری از ۱۲۰ طرح محرومیت زدایی مازندران انجام شد(فجر۴۰)۱۵/ تصویر

خلاصه خبر : در چهارمين روز دهه فجربهره برداری از ۱۲۰ طرح محرومیت زدایی در مازندران

در آئینی که در شهرستان نکا برگزار شد ۱۲۰ طرح محرومیت زدایی با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مازندران به بهره برداری رسید
به گزارش نیکا خبر ، ویژه برنامه افتتاح طرحهای محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلای صبح امروز با حضور شخصیت های کشوری و استانی در سالن اجتماعات مجتمع امیرالمومنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا برگزار شد .
سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه امروز ۱۲۰ طرح محرومیت زدایی با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مازندران به بهره برداری میرسد تصریح داد ، برای اجرای این طرح ها که شامل راه روستایی، خانه عالم ، مراکز بهداشت درمانی و پل ارتباطی است ۳۰ میلیارد تومان هزینه شد ,


او گفت :همچنین امروز ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان با هزينه بيش از ۱۰ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداري رسيد .
فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد : در ۱۰ سال گذشته ۶ هزار طرح از سوی سازمان بسیج سازندگی در مازندران اجرایی شد.
سردار غیب پرور در آئین بهره برداری از این طرحها گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف این انقلاب گامی برای اثربخشی و استحکام ارکان نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه هیچ مسئولی حق ندارد، پیروزی‌های انقلاب را در کارنامه خود بنویسد , افزود : مردم همواره در مناسبت‌ها و شرایط مختلف حضور داشته اند و اگر حضور مردم نبود انقلاب به بن‌بست می‌رسید.

وی گفت : این انقلاب به پشتوانه مردمی به این جایگاه رفیع و والا رسیده است و اگر قرار باشد ارکان مهم نظام را برشماریم؛ رهبری، مردم و پایگاه اعتقادی به انقلاب از ارکان مهم انقلاب است.
سردار غیب‌پرور افزود :‌ به رغم همه تنگناها، مشکلات اقتصادی و مشکلات داخلی و دشمنی‌ها شاهد بالندگی و توسعه در کشور هستیم و بسیج برای این سازندگی با همراهی مردم جانانه وارد شده است.
وی گفت : استکبار انتظار نداشت چهل سالگی انقلاب اتفاق بیفتد, اما با حضور مردم اکنون شاهد چهل سالگی پیروزی انقلاب هستیم.
سردار غیب‌پرور افزود : همزمان با چهل سالگی انقلاب، ۴۰ هزار پروژه زودبازده با ۲۸ موضوع در سراسر کشور افتتاح می‌شود.
وي گفت : مردم مازندران فهیم و دارای شاخص و ویژگی‌های خاص هستند و ثابت کردند در تمام عرصه‌ها حضوری موثر و پیشگام داشتند و امیدواریم همه ما در سایه ولایت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم.
ادای احترام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شهدای نکا
شایان ذکر است :در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و آغاز چهل‌و‌یکمین بهار آزادی، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج سازندگی با حضور در گلزار شهدای نکا، به شهیدان این مزار ادای احترام کرد.

در این مراسم «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، «غلامرضا شریعتی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی وی را همراهی کردند.

دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» امام جمعه شهرستان نکا یکی از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین بود.

گفتنی است، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بهره برداری از ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در نکا از ۲ مستند ۱۶ قسمتی «باران همدلی» و ۱۰۰ قسمتی «مردم آبادی» با موضوعات محرومیت‌زدایی و همدلی و نیز معرفی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی رونمایی کرد.
در این مراسم تأمین کمک جهیزیه برای ۵۰۰ نفر و اهداء کلید یک منزل مسکونی ساخت بسیج سازندگی به یکی از مددجویان به نمایندگی از ۲۰۰ نفر انجام شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *