نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی درنکا افتتاح شد(فجر ۴۰)۹/ تصویر

خلاصه خبر : در این نمایشگاه بیش از40 غرفه به یمن چهل سالگی انقلاب طراحی؛ و نهاد ها، دستگاههای اجرای عملکرد و خدمات ارائه شده نظام به مردم ،بصورت مقایسه ایی قبل ازانقلاب و طی چهل ساله گذشته بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار داده اند .

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان «نمایشگاه انقلاب فاطمی چهل سال افتخاز به گذشته، امید به آینده» “در فجر چهل در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان نکا به روی علاقمندان به نظام و انقلاب گشایش یافت .
به گزارش نیکا خبر ، ابراهیم قاسمیان گرجی مدیر نمایشگاه در حاشیه افتتاح به خبرنگار ما گفت : این نمایشگاه با حضور آیت الله محمدی لائینی امام جمعه محترم و فرماندار معزز شهرستان جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلاب ،نمازگزاران نماز جمعه ،بازگشایی شد .
او گفت : در این نمایشگاه بیش از۴۰ غرفه به یمن چهل سالگی انقلاب طراحی؛ و نهاد ها، دستگاههای اجرای عملکرد و خدمات ارائه شده نظام به مردم ،بصورت مقایسه ایی قبل ازانقلاب و طی چهل ساله گذشته بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار داده اند ..


قاسمیان گرجی در ادامه گفت : ساعت بازدید این نمایشگاه همه روز از ساعت ۸ صبح لغایت۲۰ تا تاریخ ۲۲ بهمن خواهد بود .
وی از جملات نکات قابل ذکر این مجموعه را تلاش گروههای مردم در کنار دستگاههای دولتی تحت عنوان گروههای بسیجی ف هیات مذهبی ، کانون ها نیز دیگر گروهای فرهنگی با حضور داوطلبانه آنها برای تتبین درست از خدمات نظام و انقلاب بیان داشت .
وی گفت : این نمایشگاه همانگونه بصورت رسمی افتتاح شده است در آئینی با اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد ضمن اینکه از تلاش فعالان این عرصه پس از ارزیابی بصورت ویژه تجلیل خواهد شد .

سیده رقیه حسینی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *