اولین سالگرد شهید معافی و هفدهمین سالگرد۱۴کبوتر عاشورایی برگه برگزارشد/ تصویر

در آئینی صبح امروزبا حضور اقشار مختلف امت ولایتمدار و شهید پرور مسئولان ، روحانیت معظم ، خانواده های گرانقدر شهدای دفاع از حریم و مدافعان حرم و نیز یادگاران هشت سال دفاع مقدس از مقام عالی شهدای برگه تجلیل شد .
به گزارش نیکا خبر ، همزمان با ایام فاطمیه هفدهمین یادواره شهدای روستای برگه و اولین سالگرد شهادت مدافع حرم «محمد معافی» این روستا برگزار شد.
در مراسم اولین یادواره شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار محمد معافی و ۱۴ تن از کبوتران عاشورایی روستای برگه از شهرستان میاندرود بر پاسدار از دستاوردهای انقلاب ، حفظ خون شهدا حفظ وحدت و همدلی در جهت رشد و شکوفایی کشور و نیز اطاعت از ولی فقیه رهبر معظم انقلاب تاکید شده است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از شهرستان میاندرود ، سردار «وجیه الله مردای» جانشین یگان مخصوص امام علی سپاه پاسداران در یادواره شهدای روستای برگه گفت، امام خمینی (ره) موفق شد تلفیقی از دموکراسی را در قالب یک حکومت اسلامی مطرح کند که در تاریخ بی نظیر بود
سردار مرادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب تدبیر‌ها و از خط قرمز‌ها عدول نکردن است خاطر نشان کرد :الگوی امام (ره) در منطقه آسیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است ،دشمنان برای از بین بردن الگوی حکومتی امام خمینی (ره) چندین فتنه را در منطقه آسیا به راه انداختند که با پیروزی جریان مقاومت در برابر استکبار همراه بوده است.
یادگار دفاع مقدس و همرزم شهید مدافع حرم معافی داعش را یکی از فتنه‌های دشمن معرفی کرد و گفت: داعش مهر انحراف در جهان اسلام است که به دست آمریکا و اروپایی‌ها خلق شد، زیرا رسانه‌های دنیا را برای انتشار جنایات آنان و اسلام هراسی در اختیار آنان گذاشتند.
سردار مرادی افزود: در جنگ سوریه سرشاخه‌های اسلامی در جهان اسلام تشکیل شد که توانست پیروزی‌های شگرفی در سوریه به دست آورد.
سردار مرادی درهفدهمین یادواره شهدای روستای برگه و اولین سالگرد شهادت «محمد معافی درزنبیه این روستا تاکید کرد: شیعیان دست در دست برادران اهل تسنن با وحدت و یکدلی در حال مبارزه با جریان استکبار هستند.


سرهنگ دوم پاسدار شهید محمد معافی در ۳۰ دیماه سال ۹۶ در منطقه ابوکمال سوریه به شهادت رسید از این شهید والا مقام حنانه ۲دو ساله و ابوالفضل ۹ ساله به یادگار مانده است

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *