درخشش “هوگو پوشان نکایی”درمسابقات کشوری/ تصویر

خلاصه خبر : استاد محسن رمدانی رئیس هیات تکواندو شهرستان نکا با ارسال پیامی ضمن تبریک به آقایان زنده دل و علیپور و نیز دیگر تکواندوکاران و ورزشکاران عزیز از صمیم قلب برای آن دو هوگو پوش نکایی آرزوی سربلندی صحت و موفقیت در کنار خانواده محترم را مسئلت نمود .

رئیس هیات تکواندو شهرستان نکا ازدرخشش “هوگو پوشان نکایی”درمسابقات کشوری خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، رمدانی گفت: در پایان ششمین دوره لیگ برتر پومسه مردان جام ستارگان که در تهران برگزار شدآقای مرتضی زنده دل کمیشانی توانست با کسب ۳ مدال رنگارنگ ( طلا، نقره، برنز) برگ زرینی دیگری درکارنامه افتخارات خود و تکواندوی شهرستان نکا به ثبت برساند.
او یاد آور شد : از بیست و چهارمین دوره لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان مردان «جام نقش جهان»آقای سعیدعلیپور ازباشگاه استاد مهران فلاح توانست مدال برنزکسب نماید.


استاد محسن رمدانی رئیس هیات تکواندو شهرستان نکا با ارسال پیام تبریک به آقایان زنده دل وعلیپور و نیزدیگر تکواندو کاران و ورزشکاران نکایی، از صمیم قلب برای آن دو آرزوی سربلندی صحت و موفقیت در کنار خانواده محترم را مسئلت نمود .
رمدانی آرزوی کرد با شناختی که از این دو تکواندوکار دارم انشالله با استعانت از درگاه خداوند قادر و توانا امیدواریم با تلاش و پشتکار فراوان و تمرینات منظم ، شاهد کسب عناوین زیباتر و فتح سکوهای های بین المللی باشیم . و آن روز دور نسیت
رئیس هیات تکواندو شهرستان نکا در پایان از همراهی مسئولان شهرستانی ،ریاست اداره ورزش ،شهروندان ورزش دوست و خانواده محترم تکواندو کاران و مربیان زحمتکش استاد سحرخیز “استادمهران فلاح صمیمانه قدردانی نمود .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *