امام جمعه نکا:بایدکارگزاران نظام،کارآمدترازگذشته عمل کنند/ تصویر

خلاصه خبر : مسئولان ما باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نمایند. باید کارگزاران نظام، کارآمدتر از گذشته عمل کنند تا مردم از این مشکلات اقتصادی به در آیند. بخش عمده ای از این گرانی های سرسام آور مربوط به داخل است و باید برای رفع آن تلاش مضاعف صورت گیرد.

حضرت آیت ا.. محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه نکا گفت :بخش عمده ای از این گرانی های سرسام آور مربوط به داخل است و باید برای رفع آن تلاش مضاعف صورت گیرد.
به گزارش نیکا خبر؛امام جمعه نکا با اشاره بعضی از مشکلات موجود در شهرستان همانند وجود سگ های ولگردد در سطح شهر خاطر نشان کرد : چه کسی باید سگ های ولگرد را ازسطح شهر جمع آوری کند شهرداری و یا محیط زیست ؟،هریک به نوعی مسئولیت را به دوش دیگری می اندازد !!
خطیب مصلای امام خمینی نکا در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در شهرستان تصریح داد: برای باتقوا شدن، باید خود را از هوای نفس مستقل کنیم. این استقلال، هم در بیرون است و هم در درون. در بیرون باید از سلطه شیطان بزرگ یعنی آمریکا استقلال یابیم و جدا شویم و در درون، باید از سلطه هوای نفس خارج شویم.
امام جمعه محترم شهرستان نکا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آرزو کردند مردم عزاداری های شایسته ای را در ایام فاطمیه انجام دهند و اظهار امیدواری کردند در مراسم فاطمیه که مصادف با ایام پیروزی انقلاب نیز می باشد، هم از فضیلت آن حضرت و امامان معصوم گفته شود و هم از انقلاب اسلامی.
آیت الله محمدی لائینی به تفاوت انقلاب ایران با دیگر انقلابها اشاره کردند و گفتند: انقلاب ما حالت تهاجمی داشت و به شکل انفعال و تدافعی نبود. انقلاب ما بر محور معنویت شکل گرفت و بر پایه روحیه شهادت طلبی و اسلام خواهی استوار بود.
تحمل مشکلات توسط مردم به خاطر همین روح معنویت انقلاب است. مردم، مشکلات را تحمل می کنند چون پای معنویت و امامان و رضایت الهی در میان است.
مردم ما دوست ندارند سطح بالا و والای معنویت انقلاب را به سطح پایین مطالبات اقتصادی بکشانند. اینجاست که مسئولان ما باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نمایند. باید کارگزاران نظام، کارآمدتر از گذشته عمل کنند تا مردم از این مشکلات اقتصادی به در آیند.
بخش عمده ای از این گرانی های سرسام آور مربوط به داخل است و باید برای رفع آن تلاش مضاعف صورت گیرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *