شهروند نکا تیم میلاد نور رامسر را سه بر یک شکست داد/ تصویر

خلاصه خبر : این دوره از مسابقات که در ساعت ۱۶ امروز درسالن ورزشی سردار طوسی نکا برگزارشد تیم مهمان نتوانست حریف میزبان خود شود و نهایتا نتیجه را به شهروند نکا واگذار کرد .

والیبال شهروند نکا عصر امروز تیم میلاد نور رامسر رادر سالن سردار طوسی نکا سه بر یک شکست داد.
رئیس هیات والیبال شهروند نکاخبر داد : از سری مسابقات والیبال لیگ دسته یک مردان کشور از گروه الف تیم شهروند نکا توانست سه بر یک در مقابل تیم میلاد نور رامسر برد شیرینی را کسب کند .
به گزارش نیکا خبر ، محمد کریمی در گفتگو خود با خبرنگار ما گفت :این دوره از مسابقات که در ساعت ۱۶ امروز درسالن ورزشی سردار طوسی نکا برگزارشد تیم مهمان نتوانست حریف میزبان خود شود و نهایتا نتیجه را به شهروند نکا واگذار کرد .
وی خاطر نشان کرد : ازسری مسابقات هفته نهم از دوربرگشت رقابت های والیبال مردان در گروه ا لف تیم شهروند نکا توانست با این برد وارد مرحله پلی آف حدفی صعود نماید
نتیجه این دور از بازیها ۲۵-۲۱بسود نکا ۲۵-۲۰ با برد نکا ۲۵-۲۰ به سود رامسر و در نهایت ۲۵- ۱۶ با برد نکا همراه شد .ونتیجه دلچسبی رقم زده شد که قطعا نباید از نقش هواداران و تماشا چیانی که در سالن حضوربا شکوه داشتند و نیزمعاون فرماندار بخشدارمحترم مرکزی ریاست اداره ورزش و جوانان شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی که ازابتدا و تا پایان این تیم را تشویق نمودند غافل شد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عبدالله مرادی در گفت:

    دمشون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *