۱۲ هکتار از زمینهای دشت ناز برای تعریض جاده گهرباران آماده تملک است/ تصویر

خلاصه خبر : غلامیان فرماندار میاندورود: تعریض جاده گهرباران از نیازهای اساسی میاندورود است و با پیگیریهای نمایندگان از اداره بنادر و بندر امیر آباد در حال اجرا می باشد. ‎

در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود عنوان شد:۱۲ هکتار از زمینهای دشت ناز برای تعریض جاده گهرباران آماده تملک است

به گزارش نیکا خبر ؛ جلسه شورای اداری شهرستان با حضور دامادی نماینده محترم مردم شریف میاندورود و ساری و با حضور یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای، نظری مدیر کل راه و شهرسازی، محمدزاده مدیر کل راهداری، شهابی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ، کمندی مدیر شعب بانک کشاورزو شکوهی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و به ریاست علی غلامیان صلاحی برگزار شد.

در این جلسه محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : امروز خشکسالی نداریم ، بلکه شاید تغییرات اقلیمی هستیم که این امر نیازمند تدبیر درست است و باید در بخش کشاورزی اصلاحات اساسی انجام دهیم .

دامادی در انتقال آب دریای خزر به سمنان افزود : هزار دلیل داریم که آب دریای خزر انتقال پیدا نکند ، اجرای پروژه ۱۴ سال طول می کشد و از طرفی در بحث آب و نیاز سمنان باید کارشناسی دقیق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مقداری زیادی از اراضی کشاورزی زیادی زیر سطح کشت نرفت خاطر نشان کرد اگر کشاورز کشاورزی نکند همه ی مردم استان دچار آسیب می شوند.

محمد دامادی با بیان اینکه امید و روحیه ی انقلابی باید در جامعه تزریق شود اظهار داشت اگر رزمندگان ما در دفاع مقدس ناامید بودند قطعا شکست می خوردیم اما رزمندگان انقلاب با روحیه یجهادی و امید احازه ندادند یک وجب از خاک تسلیم دشمنان شود نماینده ی مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود : بدوم صادرات نفت هم می توانیم کشور را مدیریت کنیم به شرط اینکه همبستگی داشته باشیم و در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم .

فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب ( س ) و روز پرستار عنوان کرد : حضرت زینب اسوه ی صبر و مقاومت و تجلی اراده ی یک زن در اجتماع است. که توانست در بدترین شرایط تمام امور را مدیریت کن.

علی غلامیان با اشاره به شرایط بد اقتصادی دولت تصریح کرد : در چهلمین سال پیروزی انقلاب طرحهای عمرانی و کشاورزی شهرستان با شش میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد ، نشاد می دهد دولت در شرایط سخت اقتصادی پیگیر مطالبات مردم است

فرماندار میاندورود اذهان داشت : در حوزه راه و شهرسازی یکی از نقاط حادثه خیز دوربرگردان مسکن مهر و پل نکا چوب است ، غلامیان درادامه بیان کرد محور گهر باران احداث میدان در جاده ورکلا از نیازهای مهم و اسای است که در این راستا ۱۲ هکتار از زمینهای بنیاد تملک شده است و منتظر ادامه ی فعالیتهای اداره ی راه هستیم .

غلامیان در پایان عنوان کرد پیگیر موضوع بند خ تبصره ی ۳۳ در تمدید وامهای خسارت کشاورزی وآب بندان ۶۰ هکتاری گهرباران هستیم

ش

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *