محمدیان : همه دستگاهها درجهت معرفی سیمای انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند/ عکس

خلاصه خبر : محمدیان با اشاره به اینکه امسال بیش از 50 برنامه محوری در شهرستان داریم و به همین تعداد طرح و پروژه در دست افتتاح است یاد آور شد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی باید با تمرکز بر اتحاد و وحدت و همبستگی برگزار شود تا مردم احساس کنند انقلاب اسلامی و نظام متعلق به آنها است. همچنین تمرکز بر انسجام و وحدت و حفظ منافع ملی موضوع دیگری است که باید این چهل سال، صحیح و دقیق تبببن شود و یک ضرورت مهم تلقی می‌شود .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان نکا صبح امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم، ایران یک کشور مسلمان، انقلابی، ولایت‌مدار و شیعه در دنیا است امروز باید برای دفاع درست از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تلاش کنیم؛ چراکه اگر نتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی منطقی، صحیح و قدرتمند دفاع کنیم، ذلیل خواهیم شد .
به گزارش نیکا خبر ، محمد محمدیان تصریح کرد: باید دست‌آورد چهل سالگی انقلاب اسلامی به صورت صادقانه و با قدرت، صلابت و شجاعت به مردم تبیین شود .
محمدیان با اشاره به اینکه امسال بیش از ۵۰ برنامه محوری در شهرستان داریم و به همین تعداد طرح و پروژه در دست افتتاح است یاد آور شد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی باید با تمرکز بر اتحاد و وحدت و همبستگی برگزار شود تا مردم احساس کنند انقلاب اسلامی و نظام متعلق به آنها است. همچنین تمرکز بر انسجام و وحدت و حفظ منافع ملی موضوع دیگری است که باید این چهل سال، صحیح و دقیق تبببن شود و یک ضرورت مهم تلقی می‌شود .
وی به موضوع تجلیل از خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت:تجلیل با منزلت از مقام شامخ شهدا یکی دیگر از موضوعات مهم در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب است در این راستا نیاز به برنامه ریزی منسجم است که در یک روز کاری تمامی دستگاهاضمن حضور دربیت شهدا از آنان تکریم ویژه بعمل آورند .
معاون فرماندار نکا یادآور شد: در طول چهل سال اقدامات خوبی در بحث توسعه شهری و روستایی انجام گرفته است و این گونه خدمات نظام باید بصورت هنرمندانه و با استفاده ازابزار رسانه ها در بخش های مختلف فضای مجازی و حقیقی سیمای انقلاب به درستی برای مردم تبیین وبه تصویر کشیده شود .
در ادامه جلسه هریک از مدیران کمیته ها به تشریح برنامه خود پرداختند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *