مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران دیدار کرد

خلاصه خبر : مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان ضمن تشکر در خصوص فعالیتهای ارزشمند صورت گرفته در نیروگاه نکا, جهت انعکاس بیشتر و بهتر تلاشها و اقدامات انجام شده تاکید نمود و اذعان داشت صدا و سیما آماده هرگونه همکاری در این زمینه می باشد .

دیدار مهندس نعمتی مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با دکتر ابراهیمی مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران

در این دیدار ابتدا مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا فعالیتها و توانمندیهای نیروگاه را تشریح نمود و افزود با توجه به گذشت سالها از بهره برداری واحدهای نیروگاه اقدامات خوبی جهت پایداری واحدها در سالهای اخیر انجام شده است.

? نعمتی در ادامه افزود در سالهای اخیر اقدامات اثربخشی در خصوص جوان سازی واحدها , بازسازی و بهسازی و افزایش طول عمر قطعات و تجهیزات صورت گرفته و در طی این سالها, نیروگاه نکا همواره یکی از نیروگاههای برتر در ارزیابیهای وزارت نیرو و نیز موثر در پایداری شبکه برق کشور بوده است .

? ایشان ادامه داد تلاش و پیگیری سالهای اخیر متخصصان و کارشناسان نیروگاه در بازسازی , بومی سازی و مدیریت ساخت داخل قطعات و تجهیزات نیروگاهی موجب کاهش وابستگی و نیز خودکفایی در تامین و ساخت بسیاری از قطعات مورد نیاز نیروگاه نکا در داخل کشور شده و در سالهای اخیر بیش از ۱۱۰۰ نوع و بالغ بر ۴۲۰۰۰ قلم قطعات یدکی نیروگاه بومی سازی شده و مورد استفاده قرار گرفته است .

✳️ در ادامه مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان ضمن تشکر در خصوص فعالیتهای ارزشمند صورت گرفته در نیروگاه نکا, جهت انعکاس بیشتر و بهتر تلاشها و اقدامات انجام شده تاکید نمود و اذعان داشت صدا و سیما آماده هرگونه همکاری در این زمینه می باشد .

? دکتر ابراهیمی ضمن تاکید بر جایگاه مهم نیروگاه شهید سلیمی نکا در استان افزود جانفشانیها و ایثارگریهای کارکنان نیروگاه در سالهای جنگ تحمیلی و بمبارانهای دشمن بعثی و اقدامات جهادی سالهای اخیر می بایست با توجه به گذشت حدود ۴۰ سال از عمر نیروگاه و نیز تقارن آن با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شود .

?در پایان ایشان وظیفه روابط عمومی سازمانها در آگاهی بخشی به افکار عمومی و انعکاس رسانه ای فعالیتهای ارزشمند و اثر گذار را بسیار مهم ارزیابی کرد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *