ضرب العجل ده روزه دادستان نکا جواب داد/ تصویر

خلاصه خبر : در هفته گذشته حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان نکا به پیمانکار، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب فرصت داد که ظرف مدت 10 روز مشکل را با کمک یکدیگر برطرف کنند .

با گذشت چندین ماه از کندن کانال فاضلاب شهری در خیابان انقلاب حدفاصل صفاییان تا فرمانداری نکا ، سازمان مربوطه نتوانست پروزه را تکمیل کند به‌طوری که به دلیل زیرسازی نامناسب، پس از آسفالت نیز مشکلاتی عدیده ای برای شهروندان ایجاد شد.
این موضوع به معظلی در عبور و مرور تبدیل شد، از اینرو دادستان نکا به عنوان مدعی‌العموم پیگیر موضوع شدند و مراتب گلایه‌مندی مردم از این وضعیت ازطریق فرمانداری نکا به اطلاع دستگاه اجرایی مربوطه رساندند.
پیشتر و در هفته گذشته حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان نکا به پیمانکار، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب فرصت داد که ظرف مدت ۱۰ روز مشکل را با کمک یکدیگر برطرف کنند .
صبح امروز که پنج روز از مهلت ۱۰ روزه دادستان گذشته است؛ وی شخصاً از پروژه بازدید کرد و مشخص شد که کار ترمیم حفاری جهت روکش آسفالت در حال انجام و پیمانکار نیز قول داده است تا چند روز آینده یعنی در همان بازه زمانی ۱۰ روزه، نسبت به زیرسازی و آسفالت این مسیر ۵۰۰ متری اقدام کند.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام.
    از دادستان محترم بابت آسفالت تشکر می کنم.
    انشالله برق کمربندی هم پیگیری کنه.

  2. به نام خدا
    سپاس از توجه و قاطعیت دادستان محترم

  3. برار فرماندار پیگیر بیه. ونه نامه هم دره .آقای عبداللهی این کارا ره نکن/چشیه دنبال دری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *