پرداخت ۱۴۲ میلیون تومان کمک هزینه خدمات ازدواج برای مددجویان امداد نکا

خلاصه خبر : مدیر کمیته امداد شهرستان نکا ضمن تقدیر از کمک خیرین گفت: حدود 45 میلیون تومان از طریق حوزه اکرام ایتام با همکاری موسسات خیریه و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به 18 نفر از نوعروسان فرزندان ایتام و خانواده های محسنین پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد نکا خبر داد:۷۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نکا در ۹ ماهه سال جاری از کمک هزینه خدمات ازدواج برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری  نیکا خبر ، حسین بریمانی ورندی ، رئیس امداد نکا گفت: در راستای رفع مشکل ازدواج نیازمندان و کمک به زوج های جوان یکی از خدمات این نهاد پرداخت کمک هزینه ازدواج است که در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۴۲ میلیون تومان به زوج های جوان نکایی پرداخت شده است.

وی ضمن تقدیر از کمک خیرین در شهرستان نکا گفت: حدود ۴۵ میلیون تومان از طریق حوزه اکرام ایتام با همکاری موسسات خیریه و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به ۱۸ نفر از نوعروسان فرزندان ایتام و خانواده های محسنین پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد نکا در ادامه گفت: حدود ۶۵ میلیون تومان این خدمات، از درآمدهای حاصل از صندوق های صدقاتی که همشهریان نکایی پرداخت کرده اند انجام شده است.

وی افزود: در جهت حفظ و تحکیم زندگی زناشویی و آشنایی زوج های جوان با مهارت های زندگی آموزش هایی در قالب آموزش نوعروسان و دامادهای جوان به صورت مجزا و کلاس های مشاوره برای این افراد برگزار می شود.

بریمانی گفت: در نکا بیش از سه هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *