شورای اداری آموزش و پرورش نکا برگزار شد / تصویر

خلاصه خبر : مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با اشاره به مشکلات پیش رو اقتصادی و شرایط خاص کشور با توجه به قلیل اعتبارات بخشهای مختلف آموزشی و پرورشی ازتلاشهای شبانه روزی همکاران خود قدردانی نمود وگفت : تلاشگران عرصه آموزش وپرورش امروز همانند ایثارگران دهه شصت و دوران دفاع مقدس به وظیفه خود جامعه عمل می پوشند.

با حضور کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا دورهمی شاغلین این مجموعه فرهنگی آموزشی در فضای صمیمی در مجموعه هتل صدرا برگزار شد شد.
به گزارش نیکا خبر ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا ضمن خیر مقدم وخدا قوت از تلاش همکاران خود در مجموعه اداره ، مدارس و آموزشگاهها قدردانی نمود و به تلاش و جدیدیت در پیشتبرد اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد .
حسین پالار همچنین از همراهی و کمک های خیر خواهانه خیرین مدرسه ساز تشکر کرد و خواستار تداوم این همکاریها شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با اشاره به مشکلات پیش رو اقتصادی و شرایط خاص کشور و با توجه به قلیل اعتبارات بخشهای مختلف آموزشی و پرورشی ازتلاشهای شبانه روزی همکاران خود قدردانی نمود وگفت : تلاشگران عرصه آموزش وپرورش امروز همانند ایثارگران دهه شصت و دوران دفاع مقدس به وظیفه خود جامعه عمل می پوشند.
پالار در ادامه تصریح نمود : با همت همدیگر ، غیرت سازنی تلاش برای هم افزایی در محیط اداری و با خرد جمعی و نیز اتکا به داشته های و امید به آینده نگری موفقیت های شایانی نصیب مجموعه خواهد شد .
شایان ذکر است در این جلسه که بیشتر شبیه به دورهی کارکنان بود چند ازکارکنان و معاو.نین اداره و نیزمهمانان شرکت کننده هریک به اختصار مطالبی در حوزه فعالیت خود بیان داشتند که مورد توجه شرکت کنندگان دیگر قرار گرفته است .
گفتنی است : در پایان این جلسه از همکاران بازنشسته و نیز همکارانی که ازبخشهای مختلف اداره منتقل شده اند قدردانی شده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *