محمد رضا ییلاقی:شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کُشتی “جام شهید هاشمی نژاد” بهشهر برگزار می شود

خلاصه خبر : مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به استقبال خوب و اعلام حضور 15 تیم استانی در این رقابت ها افزود؛ این مسابقات در رده جوانان و در روزهای های 27 و 28 دی ماه سال جاری در شرق مازندران برگزار می شود.

مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد با حضور ۵ تیم خارجی و ۱۷ تیم استانی در بهشهر برگزار می شود.
به گزارش نیکا خبر ؛محمد رضا ییلاقی اشرفی گفت : مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد با حضور قطعی ۵ تیم خارجی روسیه، آذربایجان، ترکیه، ترکمنستان و گرجستان در بهشهر برگزار خواهد شد.
مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به استقبال خوب و اعلام حضور۱۷ تیم استانی , ۴تیم خارجی در این رقابت ها افزود؛ این مسابقات در رده جوانان و در روزهای های ۲۷ و ۲۸ دی ماه سال جاری در شرق مازندران برگزار می شود.
ییلاقی در پایان ضمن اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان ، هیات کشتی مازندران و سایر نهاد های استانی و شهری برای برگزاری این رویداد مهم بین المللی اظهار داشت : امکانات زیرساختی مطلوبی برای پذیرایی مناسب از میهمانان داخلی و خارجی تدارک دیده شد و احتمالاً مقاماتی چون: دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و دارائی ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی و … ازجمله میهمانان ویژه این مسابقات خواهند بود.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بر فرزند خدوم سردار دفاع مقدس شهید ییلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *