دادستان مرکز استان:برای رسیدگی به تخلفات باهیچ کسی تعارف نداریم / تصویر

خلاصه خبر : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: مردم بدانندنظام جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف و با هیچ مقامی تعارف ندارد و به آنها رسیدگی خواهد کرد .

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان : در رسیدگی به تخلفات مدیران با هیچ کس تعارف نداریم .
به گزارش نیکاخبر ،صبح امروز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه بازدید از محلات آسیب پذیر نوبیناد ساری و عباس آباد نکا درپاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ورد دادستانی به حوزه تخلفات مدیران دستگاههای دولتی گفت : وظیفه دادستان برخورد با هر گونه تخلف است.هر تخلفی در هر جا باشد ورود پیدا خواهد کرد .


حسینی عالمی خاطر نشان کرد : بخشی از این تخلفات مربوط به مدیران است که دادستانی مرکزبدون تعارف برای رسیدگی آن ورود خواهد کرد وهیچ تعارفی با هیچ تخلفی نیست خصوصا با مدیران برخورد جدی تری انجام خواهد شد .
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: مردم بدانندنظام جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف و با هیچ مقامی تعارف ندارد و به آنها رسیدگی خواهد کرد .
حسینی عالمی ضمن بازدید ازمحله حاشیه نشین نکا عباس آباد (کوی مهرگان )خاطر نشان کرد : وظایف دادستانی پیگیری از وقوع هرگونه جرم و جلوگیری از خسارت های احتمالی اجتماعی است .

او گفت: به لحاظ فقر اقتصادی در این مناطق که دارای مردم متدین تلاشگر علاقمند به نظام و علاقمند به خدمت هستند خدمات در شانشان به آنها نشده است .
دادستان انقلاب مرکز استان تصریح داد: تلاش خواهد شد مجوز های لازم در خصوص بازگشایی گره های کارآنها اخذ شود تا این مردم شریف و بی ادعا خدمتی انجام داده باشیم تنها شعار وحرف نباشد .
وی گفت:محرومیت آنها دل هر انسانی را آزار میدهد .
یادآورمی شود :دراین بازدید دادستان مرکز را دادستان عمومی و انقلاب ،شهردارورئیس بهزیستی شهرستان نکا همراهی نمودند .
گفتنی است درمحله کوی مهرگان (عباس آباد ) بیش از ۹۸۰نفر در قالب ۲۸۰ خانوار ساکن هستند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *