برپایی بزرگترین مانور اطفای حریق مازندران در نکا

خلاصه خبر : رزمایش مشترک اطفای حریق , پاکسازی و امداد و نجات توسط شرکتهای ملی پخش فراورده های نفتی , پایانه نفتی شمال , حفاری شمال , نیروگاه شهید سلیمی نکا , نفت خزر , خطوط انتقال گاز , شهرداری نکا , سازمان هلال احمر نکا , اورژانس , بندر امیرآباد , نیروی انتظامی , سپاه ناحیه نکا و بسیج برگزارشد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه ساری از برپایی مانور اطفای حریق باحضور شرکت های نفتی مازندران و گلستان خبرداد.
یه گزارش نیکا خبر ، حسینعلی طالبی درگفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به وسعت این مانور و حجم آتش مهار شده، افزود: این مانور با پیش فرض نشت مواد نفتی و انفجار آن همراه با مصدومیت بر اثر حریق برگزار شد که ۵۰ آتش نشان، امدادگر و کارشناس از شرکت های نفتی پخش ناحیه ساری، پایانه نفتی نکا،پخش ناحیه گنبد، خطوط لوله و مخابرات نفت شمال، بهداشت و درمان صنعت نفت، خطوط انتقال گاز مازندران همچنین انتقال برق نکا، نیروی انتظامی، بسیج و …. برگزار شد.
به گفته طالبی این مانور از لحاظ وسعت و تعداد نیروهای مشارکت کننده بزرگترین مانور در مازندران بود و بر اساس سناریوی از پیش طراحی شده به اهداف خود دست یافتیم.


مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه ساری هدف از این مانور را واکنش سریع نیروهای اتش نشان مستقر در شرکتهای نفتی، ارزیابی توان عملیاتی و تجهیزاتی شرکتها و هماهنگی بیشتر این شرکتها با یکدیگر و نیروهای امدادی و انتظامی اعلام کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *