محمدیان :اصحاب رسانه درانعکاس دستاورد‌های انقلاب نقش اساسی دارند

خلاصه خبر : بخشدار هزار جریب نکا ؛از آندسته از شخصیت هاو کسانیکه تریبون در اختیار دارند خواست به فریضه مهم که همان معرفی هرچه بهتر دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد ، اهتمام ویژه داشته باشند .

بخشدار هزار جریب در جلسه کمیته روستایی ستاد دهه فجر شهرستان نکا که در اتاق جلسات جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد خاطر نشان کرد : خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد‌های انقلاب نقش اساسی داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش نیکا خبر ،محمدیان از آغازفعالیت‌های کمیته های شانزدگانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهرستان خبرداد و گفت: این ستاد به منظور برنامه ریزی، برنامه سازی و ارائه راهکار‌های عملی برای با شکوه برگزار کردن برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد .
محمدیان اظهارداشت: با توجه به ارتباط نزدیکی که خبرنگاران و فعالان رسانه با قشر‌های مختلف مردم همچنین با مسائل و مشکلات آنان دارند، از ظرفیت بالایی در اطلاع رسانی و نقش موثری درایجاد تعامل و تقویت مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی و مردم برخوردارند.
و از بر پایی بزرگترین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب سخن به میان آورد و در ادامه خواستار تسریع دستگاههای اجرایی در جهت آماده سازی مواردی که بتوان در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد شد .
محمدیان در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت وحدت و انسجام ملی خواستار وحدت همه جریانات در شهرستان شد و یاد آور شدنباید این بخش خدشه دار گردد.


مسئول برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تاکید کرد: با بهره گیری ازظرفیت های تمامی دستگاههای اجرایی هنرمندانه در موضوع نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ورود خواهیم کرد و بدون هیچ گونه حب و بغض سیاسی تلاش خواهد شد به معرفی انچنه دولت های محترم حال و گذشته در جهت خدمت رسانی به مردم ارائه دادند در معرض دید عموم قرار گیرد .
وی مهمترین دستاوردهای انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرستان نکا بعنوان مثال ارتقای شاخص های سلامت در این شهرستان ، ابگیری سد گلود بعد از سی سال ، گاز رسانی به مناطق محروم و .. عنوان کرد .
او همچنان از آندسته از شخصیت هاو کسانیکه تریبون در اختیار دارند خواست که به فریضه مهم که همان معرفی هرچه بهتر دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد ، اهتمام ویژه داشته باشند .



پیش از سخنان بخشدار مسئول کمیته روستایی عشایری بزرگداشت دهه فجر نکا اعلام داشت ، ۵۰ برنامه فرهنگی از سوی این کمیته در شهرستان نکا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
حجت‌الاسلام طبرسی صبح امروز در جلسه کمیته روستایی عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان نکا، اظهار کرد: کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر برای محرومیت‌زدایی، سازندگی روستاها و فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور پرشور روستاییان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی نکا، کشاورزان و عشایر را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد ۱۵دستگاه به عنوان عضو کمیته روستایی عشایری در شهرستان نکا هستند که در بیش از ۵۰ روستا به برگزاری مراسم مربوط به دهه فجر کمک کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *