از بارش برف ۴۰ سانتی‌متری تا سرعت ۹۰ کیلومتری باد در ساری

خلاصه خبر : اسدی با اشاره به اینکه امروز بارش‌های متناوب و پراکنده را در آسمان مازندران داریم، گفت: مناطق سردسیر و کوهستانی ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش برف در ارتفاعات چالوس به میزان ۴۰ سانتی‌متر گزارش شده است، گفت: بیشترین سرعت باد شب گذشته در ساری با سرعت حدود ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمد اسدی اظهار کرد: بارش برف و باران همراه با وزش باد از روز گذشته در آسمان مازندران آغاز به‌طوری‌که در این مدت بیشترین بارش از بابلسر با ۳۹، ساری ۲۸، وزرامحله محمودآباد ۲۳، دشت‌ناز ۲۲، سنگ‌پشته رامسر ۲۰ و تلوک قائم‌شهر ۱۹ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین بیشترین برف در ایستگاه هواشناسی مربوط به سیاه‌بیشه با ارتفاع ۱۴ و آلاشت با ارتفاع ۱۱ سانتی‌متر بوده و در خارج از ایستگاه‌ها در ارتفاعات چالوس به میزان ۴۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین سرعت باد شب گذشته در ساری با سرعت حدود ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

اسدی با اشاره به اینکه امروز بارش‌های متناوب و پراکنده را در آسمان مازندران داریم، گفت: مناطق سردسیر و کوهستانی ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت دمای هوای استان، یادآور شد: امروز شاهد کاهش نسبی دما در آسمان مازندران هستیم.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران نیز تا بامداد روز یک‌شنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *