دکتر میراحمدی ؛ارتحال آیت الله شاهرودی را تسلیت گفت

امام جمعه گلوگاه با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

((( بسم الله الرحمن الرحیم)))
***اذامات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی***
به گزارش نیکا خبر ،در پیام آیت الله میر احمدی آمده است: با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عالم وارسته مستطاب آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی(طاب ثراه) دار فانی را وداع گفته و پس از عمری مجاهدت خالصانه در راه تحصیل و ترویج معارف اهل بیت(ع) به دیدار معبود شتافته اند.ضایعه درگذشت آن یاور صدیق امام و رهبری موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب گردید.


خدمات ارزشمندی از این فقید سعید به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی‌شود و از باقیات‌الصالحات ایشان خواهد بود.
بی‌تردید یاد و خاطره و نام عالمان مجاهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت آیت‌الله شاهرودی که عمر شریفش در خدمت به اسلام و قرآن و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمود در تاریخ پرافتخار جهان تشیّع ماندگار خواهد ماند و آیندگان به چنین روحانیت مبارزی مباهات خواهند کرد.
ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان، مردم شریف استان خراسان جنوبی و به‌ویژه خاندان مکرم و اعضای وابسته به بیت ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
با نهایت تاثر، ارتحال ایشان را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، بیت معظم و بازماندگان آن مجتهد فقید تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه حضرت احدیت برای آن عالم و فقیه گرانقدر علو درجات و همنشینی با اجداد مطهرش و برای بیت محترم و بازماندگان سوگوار، اجر و پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسئلت داریم.
سید ابراهیم میراحمدی
امام جمعه شهرستان گلوگاه

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *