بردشیرین تیم والیبال نکا دربرابرتیم اتحاد نور/ ویدئو عکس

خلاصه خبر : اولادی مربی تیم شهروند در گفتگو با خبرنگار ما در این شهرستان گفت : همانطوریکه قبلا گفته بودم با انتخاب بازیکنان جدیدو سرحال توانستیم بر تیم اتحاد نور پیروز شویم و در آینده با این ترکیب نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.

از سری مسابقات والیبال لیگ دسته اول مردان کشور در گروه اول تیم شهروند نکا توانست سه بر صفر در مقابل تیم اتحاد نور برد شیرینی را کسب کند .
به گزارش نیکا خبر در این دوره از مسابقات که در سالن سردارطوسی نکا برگزارشد تیم اتحاد نور نتوانست در مقابل بلند قامتان شهروند نکاامتیاز بگیرد .
امروز دوربرگشت و هفته اول از گروه آ تیم شهروند نکا با تغییریاتی که از هفته قبل برنامه ریزی کرده بود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱، ۲۵بر ۱۸ و ۲۵بر ۲۳سه امتیاز کامل را دریافت نماید و همچنان در گروه خود سرنشین باشد .

اولادی مربی تیم شهروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان گفت : همانطوریکه قبلا گفته بودم با انتخاب بازیکنان جدیدو سرحال توانستیم بر تیم اتحاد نور پیروز شویم و در آینده با این ترکیب نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.
مربی اتحاد نور نیز علت شکست تیم خود را جوان بودن ترکیب این تیم عنوان کرد و گفت: بازیکنان بزرگی نداشتیم که دریافت های بلند را مدیریت کنند و ترکیب اتحاد نور معمولا جوان هستند و بیشتر برنامه داریم که برای نوجوان و جوانان سرمایه گذاری کنیم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *