از خادمین موکب انصارالحسین نکاتجلیل شد+تصویر

خلاصه خبر : مازندران در خدمات دهی زوار امام حسین رتبه برترکشور را اخذ نموده است .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق اعلام کرد : مازندران با ارائه خدمات مناسب در اربعین امسال در کربلا رتبه نخست را کسب کرده است .
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، اصغری در حاشیه مراسم تجلیل از خادمین موکب انصارالحسین نکا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مازندران درسال ۹۷ بیش ۵۰ هزار زائر به کربلا اعزام کرد و ۱۰ موکب در کربلا ایجاد نمود و به بیش از ۳۷ هزار زوار امام حسین را خدمات داده است.
او گفت: این در صورتی بود که مسئولیت این استان در ارائه خدمات برای ۲۲هزار در نظر گرفته شده بود همکاری مردم و عشق و علاقه آنها به ائمه بزگوار سبب شد تا با جان ودل بتوانند به اسکان پذیرایی و درمان ۳۷ هزار نفر بپردازند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مجموع هزینه های انجام شده و کمک های مردم در ایام اربعین را بیش از ۷میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعلام کرد .
وی در ادامه از شش پروژه در دست اجرا در کربلا و نجف خبر داد که سهم این استان ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان می باشد که تاکنون مردم این استان برای ساخت صحن حضرت فاطمه در نجف صحن حضرت زینب در کربلا ، ترفیع گنبد امام حسین ،سنگ کاری سرداب حضرت ابوالفضل در کربلا ، احداث درب سید محمد و توسعه حرم امامین عسگریین در سامرا را مبلغ ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان با اهدای کمک های نقدی خود عشق و علاقه خود به خاندان عصمت و طهارت اعلام داشتند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *