سرهنگ رضوانی ازکشف ۷۸ کیلو مواد مخدر درمیاندرود خبرداد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از کشف ۷۸ کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود در گفتگو اختصاصی با این پایگاه خبری در محل کارش به تشریح عملکرد این نیرو در میاندرود پرداخت و گفت : ماموران پر تلاش این شهرستان طی ۹ماهه کذشته بیش از ۷۸ کیلو مواد مخدر را ازسوداگران مرگ کشف و ضبط کردند .
سرهنگ رضوانی خاطر نشان کرد : در این راستا ۶۴ خرده فروش و ۱۲۵نفر نگهدارنده و نیز ۴ عنصرازشبکه های توزیع در میاندرود شناسایی و دستگیر و پس ازتکمیل پرونده تحویل مقام قضایی گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود این میزان از کشفیات را نسبت به سال گذشته رو به کاهش اعلام داشت و دلیل این کاهش را مبارزه جدی با عوامل توزیع و نگهدارنده در شهرستان عنوان کرد .
وی در بخش دیگر از گفتگو خود تصریح داد : همراهی مردم ،همکاری مدیران با این نیرو جای قدردانی دارد سرلوحه کارمون پیشگیری ازهر گونه جرم است که همراهی و همکاری مردم نیروهای مختلف نظامی و بسیج و هماهنگی نهادها و دستگاههای مسئول زمینه ساز امنیت پایدار در این شهرستان می باشد .
سرهنگ رضوانی همچنین از دستگیری ۱۱۵ نفر ازاتباع افغانه در این شهرستان خبر دادو گفت:خوشبختانه در شهرستان میاندرود جرایم خشن مشاهده نشده است و امنیت نسبی برپا است و مردم همکاری خوبی با پلیس دارند ، برخورد مناسب دستگاه قضایی ،همدلی وفاق بین اعضای محترم شورای تامین وبحث های جدی پیشگیرانه پلیس در مدارس و مساجد این شهرستان ازجمله دلایل اصلی این امنیت پایدار است.
وی به ضرورت ایجاد پایش تصویری در این شهرستان اشاره کرد و گفت : پیگیر پایش تصویری در شهرستان هستیم انتظار میرود دستگاههای مسئول در این رابطه اهتمام ویژه داشته باشند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *