کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیرین مازندران درمناطق محروم / تصویر

خلاصه خبر : مسئول بسیج سازندگی مازندران نیز در این حاشیه همایش در گفتگو با خبرنگار ما ازساخت 746 باب مسکن روستایی در مناطق محروم خبر داد و گفت :برابر تفاهم انجام گرفته با خیرین محترم و کمیته امداد تلاش خواهد شد برای 746 مددجوی کمیته امداد و برای 250 نفر از محرومینی که تحت حمایت هیچ نهادی نسیتند این واحدهای ساخته و تحویل گردد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا درمجمع خیرین شهرستان نکاازکمک ۱۵میلیارد تومانی خیرین مازندران در حوزه محرومیت زدایی مازندران خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ رضایی روز گذشته درحاشیه برگزاری همایش خیرین محرومیت زدایی درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد : طی دو سال گذشته بیش از۵۰۰ واحد مسکن برای محرومین احداث شده است و برای ۲۵۰ نوعروس جهیزیه تامین شد در حوزه خدمات دهی درمان ۳۵۰ فقره و آبرسانی ۱۵مورد مشکلات روستائیان مرتفع شد و برای ۵۰۰ دانش آموز هم بسته های آموزشی تهیه و توزیع شد .
وی جمع کمک های جمع آوری شده از سوی خیرین و نیز خدمات ارائه شده را بیش از ۱۵میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این روند خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.
مسئول بسیج سازندگی مازندران نیز در این حاشیه همایش در گفتگو با خبرنگار ما ازساخت ۷۴۶ باب مسکن روستایی در مناطق محروم خبر داد و گفت :برابر تفاهم انجام گرفته با خیرین محترم و کمیته امداد تلاش خواهد شد برای ۷۴۶ مددجوی کمیته امداد و برای ۲۵۰ نفر از محرومینی که تحت حمایت هیچ نهادی نسیتند این واحدهای ساخته و تحویل گردد.
سرهنگ شریعتی گفت : با همت خیرین امسال در دهه فجر ۵۰۰ جهیزیه برای نوعروسان تحویل خواهدشد و بیش از هزار بسته آموزشی در اختیار دانش اموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت .
اوگفت: با هماهنگی انجام شده با اداره کل اب و فضلاب روستایی مسئولیت آبرسانی ۵۰روستا و حل مشکلات اب شرب روستایی را هم جزتعهدات این مجمع اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد که این روند خدمت رسانی از سوی همه آحاد جامعه در برابر جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده است همانند دوران دفاع مقدس ادامه داشته باشد .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به نام خدا
    خداوند این خدمات رو از بانیان خیر قبول فرماید و به صاحبان خیر برکت عنایت کند.
    درود فراوان بر این عزیزان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *