اعلام آمادگی شهرستان نکا برای ساخت فیلم شهدای خان طومان/ عکس

خلاصه خبر : نشست هم اندیشی با محوریت پیگیری و هماهنگی جهت اجرای پروژه مستند 80 دقیقه ای شهدای خان طومان در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد .

در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با فرماندار شهرستان نکا با موضوع ساخت فیلم برای شهدای خان طومان در بر لزوم همکاری دستگاه‌های استانی و کشوری در ساخت فیلم شهدای «خان طومان» تاکید شده است .
دراین نشست که با حضور عیسی قاسمی طوسی مدیرکل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و نماینده بیناد حفظ آثار دفاع مقدس درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
با تاکید بر اینکه شهدای خان طومان مختص مازندران نیستند بلکه متعلق به کل جامعه اسلامی هستند،اظهار داشت: برای تولید این فیلم باید حق مطلب را به عالی ترین شکل ممکن ادا کرد.
شالویی با بیان اینکه بایستی واقعه خان طومان به درستی تصویر شود، افزود: ساخت فیلم مستند شهدای خان طومان مستلزم پای کارآمدن همه دستگاه های استانی و حتی کشوری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر لزوم انجام کار مطالعاتی روی این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها باید از تولید این فیلم در سطح ملی حمایت کنند.
در نشست هم اندیشی با محوریت پیگیری و هماهنگی جهت اجرای پروژه مستند ۸۰ دقیقه ای شهدای خان طومان فرماندار شهرستان نکا نیز ضمن قدردانی از ایده پردازان این طرح و ساخت فیلم های ارزشی و نثر فرهنگ و ایثار و شهادت ، از امادگی این شهرستان در جهت همکاری لازم برمنظور تولید این اثر خبر داد .
«عبدالجواد توحیدی مقدم» گفت: بایستی با ظرافت و درایت نام تمامی شهدای مدافع حرم استان در این فیلم قید شود.
وی خاطرنشان شد: تلاش می شود در حد توان شهرستان امکانات مورد نیاز و هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط با لوکیشن های این فیلم صورت گیرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *