اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی درنکا برگزار می شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا صبح امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان از برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی درچهارشنبه ۲۸ آذر ماه در این شهرستان خبرداد.
به گزارش نیکا خبر ،دکتر علیرضاخانجانی بااعلام این خبر اظهار کرد: فواید زایمان طبیعی، عوارض سزارین، روش های کاهش درد در زایمان طبیعی و فیزیولوژیک از محورهای جشنواره ترویج زایمان طبیعی دراین شهرستان خواهد بود .

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت مسئولان بیمارستان بوعلی و امام حسین برگزار میگردد افزود: توسعه زایمان‌های طبیعی یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت و درمان است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: همایش ترویج زایمان طبیعی با هدف توانمندسازی مادران باردار و ارائه خدمات مشاوره‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روز چهار شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ عصر در سالن مجتمع امیر المومین اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی با سخنرانی متخصصین زنان و زایمان و اطفال برگزار می گردد.

دکتر خانجانی یادآور شد: میزان مرگ و میر مادران و نوزادان بسیار کاهش یافته است که این مورد را مدیون تکنولوژی هستیم.
نخستین همایش ترویج زایمان طبیعی با سه محور زایمان طبیعی و مزایای آن در مقایسه با سزارین، زایمان بی‌درد و کلاسهای آمادگی زایمان فیزیولوژیک، با هدف توانمندسازی مادران باردار و ارائه خدمات مشاوره‌ای برگزار می گردد.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فدائیان نکا در گفت:

    خیلی عالی تشکر از تلاش آقای دکتر خانجانی و پرسنل حوزه سلامت شهرستان.

  2. دکتر خانجانی عزیزنکا فقط ته صحبته درود بر پرسنل شبکه و بیمارستان امام حسین (ع)نکا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *