اعزام ۲۰۰ نفر از دختران نکایی به جنوب کشور/ تصویر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان اعلام داشت.
به گزارش نیکا خبر ، حسین پالار طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما به اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از شهرستان نکا اشاره کرد و گفت:با همکاری بسیج دانش آموزی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا ، اولین کاروان در قالب ۵ دستگاه اتوبوس و به استعداد ۲۰۰نفر و با حضور راویان دفاع مقدس صبح امروز از محل سپاه شهرستان نکا عازم سرزمینهای مقدس دوران دفاع شدند .


وی افزود: مراحل بعدی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان نکا به مناطق جنوب که شامل دانش‌آموزان پسر است در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
پالار افزود: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده داست.


وی در پایان بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش‌آموزان تأکید و اظهار کرد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است چرا که اعتقاد ما این است که دفاع مقدس به فرموده رهبر و مقتدای ما گنجینه تمام نشدنی است و باید به نسل‌های بعدی معرفی شوند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *