رستوران تیرنگ تی تی ؛شیک و منحصربه فرد شرق مازندران + تصوير

خلاصه خبر : تیرنگ – تی تی /tireng titi/ لهجه و گویش مازنی ته چین قرقاول با شیر که روی آن روغن داغ کرده می ریزند

استان مازندران یکی از گردشگرپذیرترین استان‌های ایران است که وجود غذاهای محلی متعدد و بسیار خوشمزه، بر جذابیت‌های طبیعی و تاریخی آن افزوده است.
سفر کردن و گشت و گذار تنها به دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی یک مقصد ختم نمی شود؛ در شهرها و روستاهای مختلف می توانید به سراغ خوشمزه های متنوعی بروید که شما را تا حدی با فرهنگ و آداب و رسوم آن دیار آشنا می سازند. غذاهای خوش رنگ و لعاب چیزی نیست که به این راحتی ها بتوانید از خیرش بگذرید و عطر و رنگ شان را نادیده بگیرید.

#رستوران تیرنگ تی تی
#tireng titi
این رستوران در مسیر جاده کمربندی و درمجاورت پل زیر گذر انتهای خیابان علمیه ,ابتدای گلبستان واقع شده است .
تیرنگ تی تی ( پارسا سابق) با مدیریت جدیدجناب سید رسول خلیلی قلعه سری ،جدای ازنگاه مشتری مداری ،تلاش میکند در فضای تمیز ، ضمن رعایت نکات مهم بهداشتی و بکار گیری افراد مجرب در بخشهای مختلف همانند گارسون و آشپزخانه با طبخ انواع غذاهای لذیذ خاطره خوشی از مهمان نوازی مردم مازندران وصرف غذاهای بومی محلی دراین فضا به یادگار بگذارد.
از جمله ویژگی های مهم این مجموعه را می توان به نزدیک بودن به شهر ، مجاورت مسیر کمربندی نکا بهشهر و ارزان بودن قیمت انواع غذاها نسبت به دیگر رستوانهای استان ،آنهم با درصد پائین تر از قیمت برشمرد که جز نکات بارز و مثبت و در خور توجه است که مدیریت این رستوران میتواند مبلغ و معرف جاذبه های گردشگری منطقه و راهنمای مسافرین و زائرینی که بصورت رفت و برگشت به پا بوسی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج در این رستوران دمی می آسایند اقدامات مناسبی را در دستور کار خود قرار دهد کم اینکه هم اکنون این اقدامات در شرف انجام است .

مدیریت این رستوران توریستی گرچه تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای احداث و تجهیز آن از آورده شخصی هزینه نموده است اما در ادامه در نظر دارد در آینده نزدیک با فراهم شدن تسهیلات مناسب به احداث مجتمع رفاهی ویژه خانواده ها و مسافرین عزیز در طبقه فوقانی و مجاورت رستوران اهتمام ورزد.
تیرنگ – تی تی /tireng titi/
تیرنگ تی تی اين روزها براي آنهايي كه به دنبال يك رستوران مدرن و با تشريفات مناسب مي گردند يك پيشنهاد وي‍ژه دارد. پيشنهادي كه مي تواند روياهاي خيلي ها را محقق كند.
آنهايي كه غذانورد هستند مي دانند كه این رستوران در حد يك رستوران بين الملليِ است که در نکا احداث گردید.به جرات می توان گفت اين رستوران به عنوان يكي از باكيفيت ترين و استانداردترين رستوران هاي استان است .
تیرنگ تی تی میتوانید از يك منوي ويژه استفاده نمائید كه تقريبا اكثر افراد طبقه متوسط به بالا مي توانند با توجه به بودجه خودشان در اين رستوران مدرن غذا بخورند.

ضمن اينكه منوي ويژه رستوران حق سرويس نداشت و تمام نوشيدني ها با قيمت مندرج بر رو كالا ارائه مي شد. همين موضوع هم سبب شد كه خيلي از شهروندان روزهاي هفته شان را در پارسا بگذرانند تا شعار بهترینها برای بهترینها که مشتریان محترم باشند در اين رستوران محقق شود.
پرسنل رستوران تیرنگ تی تی کاملا آموزش دیده اند و با يك اشاره، دستورات مشتريان را در سطح بالا انجام مي دهند. ضمن اينكه اين مكان مي تواند براي جشن هاي محدود و خانوادگي از قبيل جشن آشنايي، جشن عقد و جشن تولد بسيار مناسب باشد.
درآينده نزديك پخش موزيك نیزهم به مجموعه پارسااضافه خواهد شد.
بی شک لحظاتی که مسافرین محترم و یا رهگذران در این فضا،غذا صرف مینمایند لحظات فراموش نشدنی خواهد بود .
—————————————————————-
برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۵۱۶۰۹۰ مدیریت رستوان آقای سید رسول خلیلی قلعه سری و اطلاعات دیگر ۳۴۷۳۴۹۰۹,۳۴۷۳۴۷۰۸,۳۴۷۳۴۸۰۸- ۰۱۱تماس حاصل نمائید .
از هم اکنون آماده پذیرایی از شما و مهمانان محترمتان هستیم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *