حجت الاسلام رضاپور سوگوار شد

خلاصه خبر : با نهایت تاثر و تاسف در پی در گذشت مادری مهربان مرحومه مغفوره شادروان حاجیه بلقیس رضاپور همسر مرحوم حاج محمد زمان نظری ُحضرت حجت الاسلام رضاپور به سبب غم فقدان خواهر بزرگوار خود سوگوار شدند .

حجت الاسلام محمد رضاپور ورپامی درغم فقدان خواهر بزرگوار خود به سوگ نسشت
به گزارش نیکا خبر ُ با نهایت تاثر و تاسف در پی در گذشت مادری مهربان مرحومه مغفوره شادروان حاجیه بلقیس رضاپور همسر مرحوم حاج محمد زمان نظری ،حضرت حجت الاسلام رضاپور به سبب غم فقدان خواهر بزرگوار خود سوگوار شدند .
بدینوسیله اعضای تحریریه این پایگاه خبری درشرق مازندران بر خود فرض می دارند ضمن علو درجات برای آن سفرکرده برای بازماندگان مرحومه مغفوره طلب صبر و بردباری می نماید و مراتب تسلیت خود را ازاین طریق محضر خانواده بزرگوار رضاپور و نظری و سایر بستگان سببی و نسبی اعلام میدارد . انشالله به لطف ایزد منان آن مادر خلد آشیان متنعم از سفره دخت نبی مکرم اسلام (س)قرار گیرد.
لازم به یاد آوریست مرحومه در سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری در سن ۶۰ سالگی بعد ازتحمل دو سال بیماری دار فانی را وداع گفتند.و پیکرش در آیینی با شکوه برروی دستان پر مهر مردم قدرشناس روستای سیاوشکلا ُورپام و نکا حومه تا گلزار شهدای این روستا تشییع و بخاک سپرده شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *