تقدیرمشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از دکتر خورشیدی

تقدیر و تشکر مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مدیریت و ارزیابی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از دکتر خورشیدی مدیر درمان مازندران?
مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در بازرسی فضای عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شایسته تقدیر و مورد تشویق قرار گرفته است .
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاو ن کار و رفاه اجتماعی در مکاتبه ای اداری از اقدامات اثر بخش حوزه سلامت اداری – برنامه ریزی ، برنامه محوری ، و تشکیل کار گروه سلامت اداری در ستاد و مراکز درمانی ، بیمارستانی همچنین راهبرد مناسب اجرای مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری که (به گونه ای صحیح و کامل در مدیریت درمان ) استان اجرا گردیدید، از دکتر خورشیدی – مدیران و کارکنان زحمتکش درمان مازندران تقدیر نمود .
دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان استان مازندران ضمن تبریک به همه همکاران زحمتکش در صف و ستاد برنامه محوری و فعالیت روشمند . همفکری – همدلی – وجدان کاری و وظیفه شناسی را از متغیرهای مهم موفقیت برشمرد و ادامه داد :کمیته سلامت اداری و همچنین حقوق شهروندی باید پویا تر منسجم تر و برنامه محور تر از گذشته فعالیت نمایند و در اقزایش بهره وری در سیستم با حضور فعال در جلسات و کمیته های تخصصی ، بارش افکار و منطبق بر دستورالعمل های ابلاغی کوشا تر باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *