مدیریت سبز در مدارس مازندران اجرا می شود/ تصویر

با اعلام آمادگی بنیاد فرهنگی آرش به منظور آشنایی دانش آموزان با موضوع مدیریت سبز و اطلاع رسانی و ارتقا فرهنگ زیست محیطی طرح مدیریت سبز، در سطح کلیه مدارس آرش مازندران برگزار می شود.
به گزارش نیکا خبر ُمدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز مازندران اظهار داشت: اولین جلسه ستاد راهبردی مدیریت سبز به منظور آشنایی مدیران مدارس تحت با موضوع مدیریت سبز و اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی برگزار شد.
هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مدیریت سبز یکی از راهکارهای حفظ محیط زیست و صرفه جویی در منابع و بهره‌وری بیشتر با استفاده صحیح از انرژی است.
نماینده بنیاد فرهنگی آرش در اولین جلسه راهبری مدیریت سبز در فضاهای آموزشی دردبستان بهار آرزو و آرش تحت پوشش بنیاد فرهنگی آرش جامخانه میاندرود بیان کرد: مدیریت مصرف انرژی و توسعه مدارس سبز یکی از مهم‌ترین اولویت‌‎های سازمان نوسازی مدارس است، بنابراین باید تلاش کنیم تا اهداف این اولویت در کشور محقق شود.
هاشمی ضمن دعوت از همه خیرین و دستگاههای مرتبط در اجرای هرچه بهتر این طرح تصریح داد: در مرحله اول این طرح در ۲۰ مدرسه هیات امنایی تحت حمایت بیناید فرهنگی آرش در مازندران کلید خود و این آمادگی وجود دارد در صورتهمکاری دستگاهها و مساعدت خیرین و مشارک اموزش و پرورش در دیگر مدارس استان به مرحله اجرا برسد .
وی از دی\ر کارهایاین بنیاد را تهیه و توزیع کتب با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی در کنار فراگیری کتب درسی یاد کرد و گفت :این طرح نیز در تمامی مدارس تحت پوشش بنیاد آرش در مازندران در حال اجراست.



مدیر آموزش و پرورش میاندرود نیز ضمن اعلام آمادگی اجرای این طرح در سطح تمامی مدارس میاندرود خاطر نشان کرد : فرهنگ سازی و آموزش دانش‌آموزان و معلمان را یکی از راه‌های رسیدن به مدیریت سبز است
عرب خزایلی گفت: ما باید آموزش را از مدارس و سپس جامعه آغاز کنیم که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها جهت فرهنگ سازی توسعه مدارس سبز و مدیریت سبز موفق عمل کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *