آموزش طرز تهیه بال مرغ سوخاری با سس بوفالو

«بال مرغ» دوست دارید؟ اصلا می‌دانستید هر سال در تمام دنیا روز جهانی «بال مرغ» یا همان «چیکن وینگز» را جشن می‌گیرند؟ ۲۹ جولای هر سال روز جهانی خوراک «بال مرغ» است و عاشقان این غذای خوشمزه و چرب و چیلی در این روز با خوردن یک عالمه بال مرغ سوخاری و کبابی دلی از عزا در‌می‌آورند. در این نوشتار با ما باشید تا در مورد تاریخچه خوراک بال مرغ و طرز تهیه این پیش‌غذا و غذای خوشمزه آشنا شوید.

تاریخچه خوراک اسنکی بال مرغ

تاریخچه خوراک اسنکی بال مرغ

بال مرغ به صورت گریل، کبابی و سوخاری از قدیم‌الایام از جمله غذاهای محبوب بخش‌های جنوبی ایالات متحده بوده است. اما محبوبیت جهانی این خوراک اسنکی خوشمزه بیشتر به خاطر سس تندی است که در سال ۱۹۶۴ در یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود مشهور بوفالو در شهر نیویورک کنار این غذا سر میز مشتری‌ها آمد. این سس که در کنار ساقه کرفس خرد شده و سس آماده شده با پنیر بلوچیز سرو می‌شد، به سس «بوفالو» مشهور شد.

خوراک بال‌ مرغ؛ اسنک، محبوب مهمانی‌ها و مراسم مختلف

خوراک بال‌ مرغ؛ اسنک، محبوب مهمانی‌ها و مراسم مختلف

فرقی نمی‌کند اهل کجا باشید. بال مرغ چه به صورت کبابی با چاشنی‌های مختلف و چه به صورت سرخ شده، گریل و سوخاری از جمله خوراکی‌های اسنکی محبوب در مراسم تولد، مهمانی و دورهمی و تماشای مسابقات ورزشی به خصوص مسابقات فوتبال در سرتاسر دنیاست. شما بال مرغ را با چه طعمی می‌پسندید؟ بال مرغ با پنیر پارمزان، بال مرغ مرینیت شده با عسل و خردل، بال مرغ کبابی با زعفران یا بال مرغ با سس باربیکیو یا شاید هم بال مرغ کبابی را با طعم و مزه سس‌های تند و مشهور مکزیکی می‌پسندید؟ شاید هم طالب غذاهای ایتالیایی هستید و دوست دارید بال مرغ را هم با طعم و مزه غذاهای ایتالیایی میل کنید، مثلا بال مرغ مزه‌دار شده با سیر و روغن زیتون و پنیر پارمزان. خلاصه بال مرغ را با هر طعم و مزه‌ای که بپسندید امروز روز شماست. برای ‌این‌که در روز جهانی خوراک بال‌مرغ غذای مورد علاقه‌تان را میل کنید طرز تهیه خوشمزه بال مرغ سوخاری با سس بوفالو را به شما آموزش می‌دهیم.

طرز تهیه بال و کتف مرغ سوخاری با سس بوفالو

طرز تهیه بال و کتف مرغ سوخاری با %

دیدگاه های این مطلب