دکترسیدمهدی احمدی در سمت شهردار ابقا شد

خلاصه خبر : با عدم تایید مصوبه شورای شهر نکا از سوی کمیته انطباق شهرستان ، دکترسیدمهدی احمدی در سمت شهردار ابقا شد.

با عدم تایید مصوبه شورای شهر نکا از سوی کمیته انطباق شهرستان ، دکترسیدمهدی احمدی در سمت شهردار ابقا شد.
بعد از حواشی به وجود آمده عصر روز چهارشنبه دوم آبان مبنی بر تایید استعفاء دکترسیدمهدی احمدی از سمت شهردار نکا روز پنج شنبه سوم آبان کمیته انطباق این شهرستان تشکیل جلسه فوری داد.
بر اساس آیین نامه تشکیلات شورای اسلامی شهرها؛ کلیه جلسات شورا باید طبق دعوتنامه و با تعیین دستور قبلی ؛ بصورت کتبی برگزار گردد که متاسفانه این امر از سوی شورای اسلامی شهر رعایت نشد و کمیته انطباق فرمانداری این مصوبه را خلاف قانون دانست و آن را رد کرد.

شنیده ها حاکیست استعفا که یکماه پیش به ریاست شورا داده شد بدون هماهنگی و اطلاع و حتی در غیاب شهردار و یکی از اعضای شورا که در همان زمان برای پیگیری مطالبات شهرداری در سازمان برنامه و بودجه استان حضور داشتند مطرح شد.

کمیته انطباق شهرستان ماهیت این جلسه را دارای مشکل دانسته و مصوبه تائید استعفای شهردار توسط شورای شهر را رد کردند. بدین ترتیب با توجه به رد مصوبه شورای شهر توسط کمیته انطباق ؛ دکترسیدمهدی احمدی کماکان به عنوان شهردارنکا در سمت خود باقی می ماند و باید منتظر تصمیم جدید شورا باشد.

شورای اسلامی شهر نکا روز چهارشنبه گذشته بدون هماهنگی های قبلی با اعضاء در جلسه شورا استعفاء یک ماه گذشته شهردار را که قبلا در دستور کار این شورا قرار نگرفته بود ، به یکباره وارد صحن شورا کرد و بدون دلیل و توضیح از شهردار و حضور یکی از اعضاء شورا استعفاء را تایید کردند.!!!

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *