«عباس آخوندی» باید در دادگاه پاسخگوی عملکرد ضعیفش باشد

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم دهقان با اشاره به مدیریت نامناسب آخوندی در دوران وزارتش گفت: نیاز است قوه قضائیه به موضوع ورود کرده و عملکرد آخوندی در دادگاه بررسی شود و در هرجایی آخوندی بر خلاف منافع مردم عمل کرده با وی برخورد شود.

علی دهقان دبیر اتحادیه دفتر تحکیم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد ضعیف عباس آخوندی در دوران وزارتش گفت: نامه آخوندی نشان می دهد که چندین ماه است به دنبال استعفا است و این سوال وجود دارد که با انتقادات زیادی که به عملکرد و مدیریت وی وجود دارد چرا به فعالیت خود ادامه داده است.

وی تصریح کرد: آقای آخوندی باید این را درک کرده باشد که اینجا نظام جمهوری اسلامی است و باید نسبت به عملکرد خودش پاسخگو باشد و اینگونه نیست که بدون پاسخگویی و فرعون مابانه استعفا بدهد و بدون پاسخگویی کنار بکشد.

دهقان با اشاره به سنگ‌اندازی و مخالفت آخوندی درباره مسکن مهر ادامه داد: آخوندی با این مسائل موجب شد مشکلاتی برای مردم در این حوزه ایجاد شود و به اعتقاد ما نیاز است قوه قضائیه به موضوع ورود کرده و عملکرد آخوندی در دادگاه بررسی شود و در هرجایی بر خلاف منافع مردم عمل کرده با وی برخورد شود.

این فعال دانشجویی گفت: مخالفت آقای آخوندی با موضوع مالیات بر عایدی سرمایه یادمان نرفته است، آقای آخوندی یکی از افرادی که در حوزه مسکن و شهرسازی به سوداگری در این حوزه کمک کرد و باید به مراجع قضایی بگوید دلیل این مخالفت‌ها برای چه بوده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *