اجرای بیش از۲۰۰ طرح درمازندران دربازدهی زمانی ده ساله ازسوی بنیاد برکت

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای بیش از ۲۰۰ طرح در مازندران در بازدهی زمانی ده ساله در مازندران خبر داد وگفت: این طرحها بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است .
به گزارش نیکا خبر  هادیان درحاشیه طرح مشق احسان توزیع هزاربسته نوشت افزار در مازندران که بصورت نمادین در مدرسه شهید کوهزاد تازه آباد کلا از بخش مرکزی شهرستان نکا اجرا شده بود درگفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطالب خاطر نشان کرد : این طرحها با هدف توانمند سازی ،اقتصادی و اشتغال زائی درمناطق محروم اجرا می شود .

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران یاد آورشد :۱۷ طرح بصورت مشارکتی با سرمایه گذاری بیش از ۲۴۵میلیارد تومان در حال انجام است .
وی مهمترین طرحها را در حوزه عمرانی راه سازی ساخت مسجد آبرسانی به مناطق محروم اعلام کرد و گفت: ۴۹ باب مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان از سوی بنایادبرکت در مازندران احداث شده است .
شایان ذکراست : ساخت مدارس در مناطق روستایی و محروم، راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم کشور با محوریت اشتغال زایی و انجام طرح‌های زیربنایی مانند راه‌سازی، احداث خانه محرومین، تأمین آب، برق، مخابرات، مسجد و اجرای طرح‌های کشاورزی از جمله فعالیت‌های این بنیاد می‌باشد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *