برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی سالم در نکا/ تصویر

مدیر باشگاه پوریای ولی نکا از برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی سالم با حضور اعضای باشگاه و خانواده های محترم آنها در سالن اجتماعات پژوهش سرای ابوریحان بیرونی این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی نیکا خبر ابوالحسنی با بیان این مطلب افزود: بر اساس تعریف سلامت از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت که در سال ۱۹۴۸ منتشر شد و تحقیقات چند دهه گذشته، سلامت در چهار بعد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی تعریف می‌شود.


وی در ادامه تصریح کرد: این کارگاه بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ازسوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان – باشگاه پوریای ولی – و بسیج ورزشکاران نکا با حضور روسای ادارات بهداشت و درمان تامین اجتماعی و خانم دکتر فرزانگی با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شده است .
مسوول بسیج ورزشکاران این شهرستان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک علاوه بر این کارگاهها در طراحی بسته‌های آموزشی سبک زندگی سالم از آخرین مقالات و منابع علمی و به خصوص توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت استفاده خواهد شد از قبیل سلامت و زندگی، ایمنی در زندگی، تغذیه سالم، فعالیت جسمانی، دوری جستن از مصرف سیگار و قلیان، دوری جستن ازمصرف مواد و الکل، سلامت روان، سلامت معنوی، سلامت اجتماعی و مؤلفه‌های اجتماعی سلامت است در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *