طوسی :تخصیص اعتبار ۱میلیاردی برای کاهش آسیب های اجتماعی درمازندران

خلاصه خبر : مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران از تخصیص یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: اسناد موضوعات آسیب های اجتماعی در دیار علویان تدوین شد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران از تخصیص یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: اسناد موضوعات آسیب های اجتماعی در دیار علویان تدوین شد.

به گزارش نیکا خبر ُ عیسی قاسمی طوسی، مدیر کل دفتر امور استانداری مازندران، امروز (۲۳ مهر) در همایش سرای تفاهم در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در حوزه نرم افزاری باید اذعان کنیم که مسائل بسیاری در کشور، وجود دارد و باید با کارها و اقدامات جهادی در حوزه آسیب های اجتماعی، ورود کرد.

وی اظهار کرد: چهار جلسه را مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حوزه آسیب های اجتماعی به طور حضوری، مدیریت و شرکت کرد و مصوبات جلسه را معظم له، شخصا پیگیری می کنند.

قاسمی طوسی بیان کرد: کاهش اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، فساد و فحشا و محله های آسیب پذیر و بحرانی در دستور نظام، قرار گرفته است و اتفاقات خوبی را در مازندران، شاهد بودیم و هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسجدمحوری یکی از اولویت های کاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران است، ابراز کرد: اسناد موضوعات آسیب های اجتماعی در دیار علویان تدوین شد و همچنین یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت کاهش آسیب های اجتماعی به استان، تخصیص یافت.

قاسمی طوسی با تاکید بر اینکه امنیت کشور، مرهون خون شهدا است که باید قدر دانست، گفت: راه برون رفت از معضلات اجتماعی، انسجام و وحدت و همدلی است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *