کتاب “تکنیک‌های تربیتی فرزندان” به چاپ سوم رسید

کتاب “تکنیک‌های تربیتی فرزندان” با استقبال خانواده‌ها مواجه شد و به چاپ سوم رسید.
به گزارش نیکاخبر: با توجه به استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها از کتاب تکنیک‌های تربیتی فرزندان نوشته موسی قلی‌زاده، این اثر مکتوب برای سومین بار تجدید چاپ و روانه بازار شده است.
کتاب تکنیک‌های تربیتی فرزندان یکی از فاخرترین و ماندگارترین آثار در زمینه تربیتی در سال‌های اخیر است که از دوران پیش از تولد تا هفت سال سوم زندگی را شامل شده که به گفته مولف، یکی از اسناد و پژوهش‌های مورد اعتماد و اطمینان در زمینه تربیتی بوده که خود برای تالیف آن سالها در عمق زندگی نوزادان و کودکان تدقیق شده تا بتوان به صورت عینی و میدانی نحوه تربیت به سبک اسلامی را مورد بررسی قرار داد.

موسی قلی زاده نویسنده این اثر در گفتگو با ما گفت: برای تالیف این کتاب سال ها تحقیق انجام شده و به صورت عینی و میدانی دست به مطالعه زده شده است تا بتوان آثار آن را در نحوه تربیت فرزندان حس کرد.
این پژوهشگر و نویسنده نکایی همچنین اذعان داشت: حال با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیاز خانواده‌ها به الگوی تربیتی مناسب برای فرزندان می‌طلبد تا والدین کمی از فضای مجازی خارج شده و به مطالب موجود در آن که بعضاً هیچ‌گونه سندیتی هم ندارند اعتماد نکنند بلکه با مطالعه این کتاب‌ها و پژوهش‌ها قدم مثبتی برای تربیت اصولی فرزندان به سبک اسلامی بردارند.

این کتاب با همت انتشارات درسا قلم در شهرستان نکا به چاپ سوم رسیده است و علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب به نشانی نکا، خیابان انقلاب، کوچه شهید خلیلی، خلیلی ۴، انتشارات درسا قلم مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: چاپ اول این نویسنده نکایی”تکنیک های تربیتی فرزندان” در سال ۹۶ منتشرشد

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *