شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان درنکا تشکیل جلسه داد/ تصویر

اعضای شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان صبح امروز در اتاق اصناف نکا گرد هم آمدند .
به گزارش نیکا خبر ُ در این جلسه که با هدف بررسی آخرین وضیعت اقدامات انجام گرفته در موضوع ساماندهی محله مهرگان نکا در اتاق اصناف نکا برگزار شد هریک ازدستگاههای ذیربط به اراپه گزارش پرداختند .

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی کوی مهرگان نکا درگفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در سنوات قبل اجرای طرح ساماندهی محله آسیب پذیر مهرگان را داشتیم این جلسه با هدف بررسی آسیب های اجتماعی ِ مقرر شد اعتبارات مجزای شهرستانی برای حل بعضی از موضوعات زیر ساختی و فرهنگی در نظر گرفته شود .
عیسی قاسمی طوسی تصریح داد :بدنبال این هستیم با همکاری گروههای مردم نهادبرنامه فرهنگی با هدف کاهش آسیب هادر آن محله جدی تر به اجرا درآید .

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازن دراین در این جلسه با اشاره به اینکه در استان مازندران سه مرکز ساماندهی متکدیان افزود: در شهرستان های ساری، آمل و تنکابن مرکز نگهداری و ساماندهی داریم که این شهرستان ها، مرکز معین شهرهای همجوار خود هستند.
قاسمی طوسی خاطر نشان کرد : متکدیان در مراکز کیانمهر ساری ،حیات نوآمل و خانه سرای تنکابن ساماندهی و اسکان داده خواهند شد.
وی خواستار همکاری همه دستگاهها و مردم در خصوص ساماندهی و جمع آوری متکدیان از شهرهای استان شد و گفت:ساماندهی متدکیان در استان همت مردم و دستگاهای ذیربط را می طلبد انتظار است تمامی دستگاهها و مردم از هیچ کوششی در این راستا دریغ ننمایند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *