رئیس اداره پست نکا خواستار فراهم شدن زیرساخت ها برای اجرای طرح سیماک و جی نف شد

۱۷مهر (۹ اکتبر)؛ روز جهانی پست، است ، پست کهن ترین و گسترده ترین نوع ابزار ارتباطی بین مردم یک کشور با ساکنان دیگر سرزمینها و مناطق جهان است. هر پستچی از انجام ۳۰۰۰ سفر جلوگیری می کند، که هر سفر افزون بر هزینه، پیامدهای دیگری چون اتلاف وقت، فشارهای عصبی و روحی، آلودگی هوا و انواع خسارتهای احتمالی مالی و جانی را نیز به همراه دارد.

هفتم مهر ماه امسال طی حکمی از سوی مهندس بوداغی مدیرکل پست استان مازندران سعید قنبری به سمت سرپرست پست شهرستان نکا منصوب ودر این سمت مشغول بکار گردیده اند.
سعید قنبری با ۲۱ سال سابقه کاری در پست، فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشدمدیریت سیستمهای اطلاعاتی (گرایش مدیریت دولتی )می باشد .
او پیش از این در سمت هایی چون کارشناس کدگذاری و آمار ، مسئول حسابداری در پست بهشهر ، معاون پست بهشهر و رئیس پست بهشهر مشغول به کار بوده است
با انتصاب فوق و در راستای همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر شاهد شکوفایی شهرستان در همه ابعاد بویژه شاخص های اصلی شبکه پست کشورشامل درآمد ،ترافیک، هزینه و بویژه کیفیت باشیم .
سعید قنبری در گفتگوی کوتا با خبرنگار ما نقش کیفیت و رضایت مشتریان را جزء زیرساخت ها و رسالت اصلی و برنامه محوری حول شاخص های مربوطه را جزء اصول کاری پست دانست و در ادامه خواستار اجرای طرح سیماک در این شهرستان شد .

قنبری با اشاره به نقش پروژه اصلی ملی و مصوب اقتصاد مقاومتی (سیماک –جی نف) در توسعه پست تصریخ داد: انتظار میرود این طرح با همکاری دستگاههای مرتبط در ان شهرستان به مرحله اجرا برسد .
قنبری گفت: سیاست کلی ما در اداره پست کاهش هزینه ها با هدف افزایش در آمد و کیفیت می باشد اعتقاد دارم مدیریت مشارکتی و مشتری محوری باید سرلوحه کارها باشد .
وی به تلاس همکاران خود در شش ماهه نخست امسال پرداخت و گفت:همکاران من در شش ماهه نخست امسال به توزیع ۶۸۸۸۵مورد توزیع داشتند و بیش از ۸۹۷۳۸قبض تلفن را به درب منازل شهروندان توزیع نمودند .
او از توزیع ۱۱۹۷۱مورد تحویل کارت ملی اشاره کرد و گفت:این مجموعه با آمادگی کامل دارد درسریعترین زمان ممکن و با نازل ترین نرخ نسبت به ارسال محصولات کشاورزی در اقصی نقاط کشور اقدام نماید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *