صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نکا/ فیلم و عکس

خلاصه خبر : به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی این نیرو در نکا برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی این نیرو در نکا برگزار شد.
به گزارش نیکاخبر،در این مراسم فرماندار نکاگفت:امنیت شهرستان نکا، در سایه وحدت و همدلی همه گروها محقق می شود .
عبدالجواد توحیدی مقدم با تجلیل اوضاع کنونی کشور خاطر نشان کرد : در جمهوری اسلامی قوای مسلح تحت زعامت ولایت فقیه قراردارندامروزقوای ما جز مقتدترین قوا در طول تاریخاست .
او از نیروی انتظامی بعنوان ضابط عام و تامین کننده امنیت اجتماعی یاد کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی به پاس تلاش های مقتدرانه خود در مقابله با جرایم و هنجار شکنان اجتماعی زمینه های اعتماد را در بین مردم فراهم آورده است و باید این اعتماد که سرمایه بزرگ است را قدر دانست و همه حافظ آن باشیم .
فرماندار نکاگفت : حضور شبانه روزی نیروی انتظامی در همه عرصه ها، دشمنان نظام را نا امید کرده و با عملکرد خود برگ زرینی را به جا گذاشتند.
همچنین در حاشیه این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری ۲۱۱سارق در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی نصیری درحاشیه برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نکا که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما از دستگیری ۲۱۱سارق در شش ماهه نخست امسال که موجب نارضایتی شهروندان نکایی می شدند خبرداد.

 

سرهنگ نصیری گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر بیش از ۱۶۷نفر از توزیع کنندگان مواد افیونی در این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نکا به موضوع توقیف خودرو و موتورسیکلت ها ی هنجار شکن در این شهرستان اشاره کرد و گفت : در این راستا ۴۰۰ خودرو و ۸۰۰ موتورسیکلت نیز توقبف و روانه پارکینک شد.

وی به بررسی ۵۷۵فقره پرونده اختلافات خانوادگی توسط مددکاران اجتماعی نیروی انتظامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مقدار نسبت به مشابه سال قبل ۲۹۷ درصد رشد داشته است .
سرهنگ نصیری گفت: پلیس نکا پاسخ گوی ۱۳هزار و ۴۰۰مورد تماس تلفنی مردم با ۱۱۰ بوده که بیش از ۴۸۰۰ مورد از این تماسها عملیاتی شد و پلیس در صحنه حاضر و شکایات مردمی را رسیدگی نموده است .
شایان ذکر است از سوی مدیر کل منابع طببعی استان مازندران و نیز مدیریت کمیته امداد شهرستان نکا با اهدا لوح سپاس به فرماندهی و پرسنل این نیرو از همکاریهای آنان قدردانی شده است

عکس : سیده رقیه حسینی درویشانی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *