در اثر سیلاب اخیر به بخش های مختلف نکا ۱۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد/ ویدئو

فرماندار شهرستان نکا گفت : بدنبال بارش های قابل توجه در نکا و آبگرفتگی در معابر و واحدهای مسکونی در برخی از نقاط شهرستان، بیش از ۱۹ میلیارد تومان به بخشهای مختلف این شهرستان خسارت وارد شده است.
رئیس ستاد بحران شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار خبرگراری صدا و سیما در این شهرستان گفت : برخی از واحدهای مسکونی دچار آبگرفتگی شدند ، با تلاش شهرداری و نیروهای امدادی و بسیج ، امدادرسانی به مناطق آسیب دیده انجام گرفته است
عبدالجواد توحیدی‌مقدم اظهار داشت: باتوجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی و اخطاریه و هشدارهای اداره‌کل مدیریت بحران استان مازندران، به تمامی دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان برای به حداقل رسانده خسارت‌ها در روزهای جمعه و شنبه آماده‌باش داده شد و مردم همکاری خوبی داشتند، به اداره اصناف اعلام شده بود که تمامی مالکان صنفی در دو روز اعلام‌شده مراقب مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند، به همین دلیل کمترین میزان خسارت را داشتیم.
نماینده عالی دولت در نکا با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی نداشتم و خسارت‌های مالی نیز در حداقل قرار داشت، گفت: تخریب برخی از دیوارها، آبگرفتگی معابر و قطع مقطعی آب و برق گزارش شد که در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکلات اقدام شد.
توحیدی‌مقدم گفت :۶۰۷ واحد از ابنیه اماکن ، منازل و صنوف مختلف و زیر ساخت های شهرستان شامل راه ، آب ، برق ،گاز،دچار خسارت شدند .
وی مجموع خسارت وارده ناشی ازسیلاب اخیر در شهرستان نکا را بیش از ۱۹ میلیارد تومان برشمرد .
فرماندارنکا ازدستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری، آب، برق، گاز و مخابرات ،نیروهای انتظامی، راهور و هلال احمربا هدف به حداقل رساند خسارتها درسطح شهربصورت آماده باش حضورداشتند قدردانی کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *