یک روز با سوفیا صادقی در مهدنوین نکا/ ویدئو

سال ۹۳ فعالیت رسمی خود را با مجوز اداره بهزیستی شهرستان نکا شروع کرد.
کارکردن با کودکان هنری است چند بعدی که ظرافت‌ها و سختی‌های خودش را دارد اما دامنه و گسترش این هنر وقتی به مخاطبان دارای نیازهای ویژه می‌رسد سختی‌ها و زیبایی‌هایش دوچندان می‌شود
سیما سینا کارشناش ارشدروان شناس تربیتی ؛کارخود را از مینی پارک واقع در پاساژ وفائیان نکا آغاز کرد. داشت تحصیلات عالیه در زمینه تربیت کودکان بهمراه تجربه گرانسنگ چندین سال کار در مهد های قرآنی و مینی پارک زمینه ساز تصمیم بزرگ در جهت راه اندازی مهد نوین شد .
وی علت اینکار را عشق یه کودکان و درادامه اخذ ارج اخروی اعلام داشت و گفت:اساس شکل گیری بچه ها در این دوران است فعالیت های من و همکارانم ؛خود تبلیغ مجموعه نوین خواهد شد .

سینا خود را بعنوان فردی موفق در زندگی می داند البته قدردان همراهی همسرش است.
او گفت: من دلی کار می کنم و موفق هستم کودکان در این سن نیاز به امنبت عاطفی و روانی دارندهمه چیز باید برایشان در اینجا مهیا باشد چون مهد نوین حانه دوم آنها ست .
مدیریت مهد نوین در ادامه تصریح داد:۱۳ مربی با تجربه که از فیلترهای مختلفی عبور کردند ۸۳ کودک را در آغوش گرم خود با تاکید بر رشد محور در ابعاد مختلف آموزش می دهند و تنها هیجانی عاطفی و یا تک بعدی کار نمی کنند در اینجا کودکان با انواع مهارت اجتماعی زندگی آشنا خواهند شدو مهارتها مختلف را آموزش می بینند.
سینا یاد آور شد : توجه به مفاهیم دینی با استفاده از کتب مختلف و معلم قرآن ؛ با برگزاری برنامه های شکر گزاری روزانه تلاش می شود خدا را زیبا جلوه دهیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *