متوسلی خبر داد:آماده‌باش بسيجيان نكایی برای كمک به سيل‌زدگان

فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه نكا از آماده‌باش بسيجيان نكايی در كمک به سيل‌زدگان خبر داد و گفت: بسيجيان پايگاه‌های مقاومت با برنامه‌ريزی كمک به سيل‌زدگان و افرادی كه آب وارد منازل‌شان شده را در دستور كار دارند.
به دنبال وقوع سیل در شهرستان‌های مختلف مازندران طی بارندگی‌های دو روز اخیر، بسیجیان شهرستان نکا هم همگام با سایر نیروهای امدادی و خدماتی برای کمک به سیل‌زدگان و افرادی که منازل‌شان گرفتار آب شده است؛ به حالت آماده باش درآمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و تشکیل ستاد مدیریت بحران در سپاه شهرستان، مقرر شد که هر ناحیه و پایگاه مقاومت تعدادی از بسیجیان هر شهرستان را برای کمک رسانی به سیل زدگان به حالت آماده باش قرار دهند.

مهدی متوسلی اظهار کرد: نیروهای انسانی پایگاه‌های مقاومت قبل از وقوع بارش و بروز مشکلات در آماده‌باش بودند و با وقوع حادثه به کارگیری شدند که بخش اعظمی از مشکلات مرتفع شده است.

وی با اعلام اینکه ممکن است با توجه به آبگرفتگی منازل و وجود ناآرامی روحی و روانی در بین خانواده‌ها، شرایط مناسب و مساعدی حاکم نباشد یادآور شد: توزیع اقلام ضروری همچون آب، نان، پتو و اقلام ضروری در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا افزود: از قبل از وقوع سیلاب، پیش‌بینی وقوع سیل شده بود و اعلام شد که کف‌کش‌ها و لجن‌کش‌ها را چک کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند که با کمک نیروهای خدمات‌رسان، امدادی و بسیجیان کارها در حال انجام است.

?متوسلی گفت: پاک‌سازی منازل از گل و لای و ایجاد آرامش روحی و روانی از جمله برنامه‌هایی است که با کمک نیروهای امدادی و خدماتی در دستور کار  بسیجیان است تا از این بحران عبور کنیم.

?در پی وقوع بارندگی‌ها شاهد وقوع سیلاب در روستاها، آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهرستان نکا در کنار نیروهای امدادی و خدمات‌رسان، بسیجیان هم وارد کار شده و برای رفع مشکلات و برطرف کردن پاره‌ای از مشکلات وارد میدان شدند

?فارس مازندران

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی از نکا در گفت:

    سلام ودرود خداوند بر بسیجیان جان برکف این مرز وبوم که هر کجا حادثه وواقعه ی ناگوار پیش آید تا آخر ایستاده اندوحتی جنگ اگر باشد هم از نثار جان دریغ ندارند واین مطلب بقول معمار کبیر انقلاب وموسس بسیج مردمی کشور:رمز پیروزی وموفقیت بسیج است که مانند شراره های الهی بر کالبد بی جان وطن دمیده می شود./احسنت بر ایمان وشجاعت وغیرتتان که نظیر ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *