امام جمعه نکا:دشمن براي اينکه نظام ما را از پاي در بياورد؛جنگ اقتصادي و رواني را به‌راه انداخته است / عکس

امام جمعه نکا : حملات تروریستی در اهواز و جاهاي ديگر، هزينه‌اي است که پرداخت می‌کنیم، اين گراني‌ها و فشارهاي اقتصادي نیز بخشي از هزینه‌ها است. واقعا دشمن با نظام ما جنگ دارد، براي اينکه نظام ما را از پاي در بياورد؛ جنگ اقتصادي و رواني را به‌راه انداخته است.
به گزارش نیکا خبر آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع نماز گذاران مصلای امام خمینی شهرستان نکا در بخشی از سخنان خود با اشاره به ۹ مهرماه روز همبستگي و همدردي با کودکان و نوجوانان فلسطين، اظهار داشت: سياست نسل کشي يکي از سياست‌هاي شوم استکبار جهاني است، ما همبستگي خود را با فلسطينيان اعلام مي کنيم.

امام جمعه نکا با اعلام اینکه هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: جامعه‌اي که مي‌خواهد رها و آزاد باشد بايد بها بپردازد، اگر همين‌طور بنشينيم و به ظالم بگوييم که دست از سر ما بردار! دفع ظالم نمي‌شود بلکه بايد هزينه کنيم.

وی با اشاره به حادثه تروريستي اهواز، آن را مايه تالم و تاسف دانست و افزود: اين حادثه را هم محکوم مي کنيم و به بازماندگانش تسليت می‌گوییم و هم دستگاههاي امنيتي را به هوشياري بيشتر توصیه مي‌کنيم.


امام جمعه نکا با بیان اینکه مجموعه نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي کشور، فعال هستند و ده‌ها حادثه اينچنيني که دشمنان تدارک مي بينند را کشف، خنثي و دفع مي کنند، گفت: گاهی يکی دو مورد بالاخره به اين شکل مي‌شود اما توصيه مي‌کنيم حتي اين موارد نیز شايسته و زيبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست.

امام جمعه نکا گفت: اگر متکي به توان و امکانات داخلی و اقتصاد مقاومتي باشیم مي‌توانيم این مشکلات را دفع و رفع کنيم؛ انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و دفاع از حرم در راستاي اين جمله امام(ره) است که فرمودند: منطق اسلام اين است که شما نبايد تحت سلطه غير برويد. وی ادامه داد: به دنياي استکبار سلطه‌گر اعلام مي‌کنيم که اين ملت ایستادگی و عزت خود را عملا با صدها هزار شهيد، با دفاع مقدس، با دفاع از حرم و با اين ايستادگي‌هاي جانانه نشان داده است.

خطیب نماز جمعه ساری در پایان خطاب به مستکبران اظهار داشت: ديگر گذشت آن دوراني که شما اربابي مي‌کرديد اما بدانید اينجا و اين کشور و اين ملت متعلق به امام زمان (عج) است و هيچگاه ننگ سلطه شما را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *