فرماندارنکا:ابهت ایران اسلامی را بیش از پیش حفظ کنیم/عکس

فرماندار نکا در مراسم کلنگ‎زنی فاز ۲ بیمارستان امام حسین(ع) نکا که با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه ما زنجیره متصل به هم هستیم و جزایر جدا از هم نیستیم، گفت: باید بتوانیم با تلاش و همکاری در حوزه‌های مختلف، ابهت ایران اسلامی را بیش از پیش حفظ کنیم.

عبدالجواد توحیدی مقدم با قدردانی از عملکرد مثبت وزارت بهداشت تصرییح داد : شاید اعتباراتی که در یکسال به حوزه سلامت نکا اختصاص یافت؛ معادل با ۲ یا ۳ دوره چهار ساله یک دولت باشد که قطعاً حاصل نگاه کلان کشور یعنی و دولت و مجلس به حوزه سلامت دارد.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی نکا با اشاره به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری نکا اظهار داشت: این جمعیت در پایان هفته‌ها به ۲۰۰ هزار نفر افزایش می‎یابد به این دلیل که در ییلافات میهمان زیاد داریم و در مسیر روستایی و شهری نکا تردد فراوانی می‌شود که نیاز به نگاه ویژه استان به بخش راهسازی در این شهرستان دارد.

رئیس شورای تامین نکا از وحدت و انسجام و حس همکاری موجود در این شهرستان و شرق مازندران از مدیران شهری و شهرستانی قدردانی و بیان کرد: به اذعان اعضای شورای تامین، انسجام خوبی در شهرستان وجود دارد

فرماندار نکا با اشاره به آغاز فاز ۲ بیمارستان امام حسین(ع) نکا اظهار امیدواری کرد که امکانات زیرساختی این شهرستان روز به روز بیشتر شود و تشکیلات آن نو بماند.

توحیدی‌مقدم گفت: در حوزه پیشگیری و سلامت لازم است که هر ماه به هر بهانه‌ای یک برنامه سلامت مانند جشنواره، پیاده‌روی و کوهنوردی داشته باشیم تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. حسنت باتفاق ملاحت جهان گرفت
    آری باتفاق می توان جهان گرفت
    مراسمی عالی و تحسین انگیزی روایت شد و به تصویر در آمد،درود و تحیت بر دو عالم شهرستان نکا حضرت آیت الله بیانی و حضرت آیت الله لائینی و درود بر نماینده فرهیخته شهرهای شرق استان جناب مهندس شاعری و درود و تحیت و خسته نباشی به فرماندار عزیز و محترم جناب آقای توحیدی مقدم و سلام و خسته نباشی به همه خدمتگذاران صادق و بی ریا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *