دکتر خانجانی ازاضافه‌شدن ۶ هزار مترمربع فضای بیمارستانی در نکا خبر داد/ عکس

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: با اجرای طرح توسعه فاز ۲ بیمارستان امام حسین(ع) نکا، ۶ هزار مترمربع به فضای بیمارستانی این شهرستان اضافه می‌شود.

به گزارش نیکا خبر ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا درکلنگ زنی فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) نکا خاطر نشان کرد : یکی از خلاءهای این شهرستان در بخش سلامت، نبود مجمع سلامت بود که سال گذشته این مجمع به عنوان یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار استان افتتاح شد و پیشرفتهای خوبی را پس از آن به دست آوردیم.
دکتر علیرضا خانجانی به موضوعزر ساختهای حوزه درمان شهرستان اشاره کرد و گفت : زیرساختهای سلامت در شهرستان نکا با مشکل روبرو بوده است که ازجمله آن کمبود فضای فیزیکی در بهداشت و درمان که خوشبختانه تحول اساسی در یک سال اخیر صورت گرفت و از ۱۵ پروژه در دست اقدام ۹۰ درصد آنها افتتاح شد.


وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار که فاز اول آن اجرا شده، بیمارستان امام حسین(ع) است، گفت: اما در حوزه‌های مختلف از اورژانس و اتاق عمل و بستری گرفته تا زنان و زایمان کمبود امکانات داشتیم زیرا این بیمارستان در واقع به ۱۵۰ هزار مراجعه‌کننده خدمات می‌دهد (جمعیت ۱۲۰ هزار نفری نکا + بخشی از زاغمرز و منطقه میاندرود)، انشاالله افتتاح فاز ۲ بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا از وحدت و همدلی موجود در شهرستان نکا تقدیر و اظهار کرد: صبر و حوصله مردم، همراهی امام جمعه و نماینده و فرماندار سابق و فعلی و پای کار آمدن شهرداری و شورای شهر نکا و در استان نیز پیگیری و یاری مدیران و معاونان سابق و فعلی سبب شد تا زیرساختهای بهداشت و درمان در نکا ارتقا پیدا کند.

وی در پایان گفت: حداقل ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای ساخت و تجهیز این پروژه نیاز داریم که امیدواریم طی ۲ تا ۳ سال به بهره‌برداری برسد و مشول گذشت زمان نشود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *