مردم قدرشناس نکا دو شهیدگمنام را تشییع کردند/ عکس و فیلم

فرمانده سپاه ناحیه نکا از تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر ۲ تن از شهدای گمنام دراین شهرستان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر:سرهنگ دوم پاسدار مهدی متوسلی گفت :صبح امروز پیکر مطهر۲شهید گمنام از مقابل سپاه نکا بر روی دستان پر مهر مردم قدرشناس شهرستان نکا تا میدان جانبازان با شکوه خاص تشییع و پس از اقامه نماز و برگزاری سوگواری و سینه زنی تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا آئین تدفین برگزار شده است .

وی گفت: دو شهید ۲۵ و ۱۸ ساله از عملیات‌های ایذایی والفجر هشت و رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی خاکسپاری شدند.
فرمانده سپاه نکا به موضوع استقبال باشکوه مردم این شهرستان ازشهدای خوشنام از روز دوشنبه دراین شهرستان اشاره کرد و گفت : بنا بر تقاضای مکرر مردم برای برگزاری آئین وداع ؛ این آئین دربیش از ۵۰ مسجد حسینیه و تکایای سطح شهر و روستاهای این شهرستان با عزت و احترام خاص برگزار شد .
وی ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در آئین وداع تشیییع و خاکسپاری یاد آور شد : مردم منطقه با برگزاری دسته جات عزاداری ضمن استقبال با شکو بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای بلند شهدا به اثبات رساند و باحضور با شکوه خود برپیروی از آرمانهای بلند امام راحل و اطاعت از منویات رهبری تاکید نمودند .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی از نکا در گفت:

    سلام برحسین شهید(ع) وشهیدان دشت کربلاوسلام بر شهیدان بزرگوار ۸سال دفاع مقدس که با نثار جانشان که بهترین هستی باشد ،به عالمیان نشان دادن که درراه اسلام وقران وبرای رضای خدای متعال باید هر لحظه آماده جانفشانی ها بود واز مرگ نترسید که مومن فناالله است وراه حسین(ع) از راه شهادت وایمان وغیرت ونثار جان ومال وناموس و همه هستی می گذردوبس!!
    شهدای گمنام ، سر سلسله ره پویان عاشق فی سبیل الله اند که غزل فناالله باالله شهادت رامانند ارباب شهیدشان آقا امام حسین(ع)،به زیبایی تمام سرودند درود بر غیرت وایمان وشهامتشان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *