ازمقام شامخ شهدای کوهسارکنده نکا تجلیل شد/ تصویر

در آئینی از مقام شهدای کوهسارکنده و شش شهید مدافع حرم شهرستان نکا تجلیل شده است .
به گزارش نیکا خبر ، امام جمعه شهرستان بهشهر در بیست و یکمین یادواره نه تن از شهدای روستای کوهسارکنده از بخش مرکزی و شش تن از شهدای مدافع حرم این شهرستان که با حضور شخصیت های استانی شهرستانی روحانیت معظم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در مسجد کوهسار کنده گرد هم آمده بودند معارف شهدا را گنجینه ارزشمند برای نسل های حال و آینده اعلام کرد و گفت : ما هرچی داریم از شهداست آنان امنیت حریت استقلال و آبادانی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام عربعلی جباری در جمع مردم شرکت کننده در مراسم یادواره شهدای کوهسارکنده نکا خاطر نشان کرد : حضور در یاد واره شهداها دلها را آرام میکند و باید از روش و منش متعالی شهدا درس گرفت .
امام جمعه بهشهر تصریح داد: حضوردریادواره شهدا یعنی اظهار محبت و عشق و استمرار فرهنگ عاشورایی و تجلی این حضور چراغ مکتب محمدی فاطمی علوی و حسینی خاموش نخواهد شد .

 


وی در ادامه بیان داشت : شهدا رفتند و به ندای حق لبیک گفتند تا ما با پیروی از انان تن به ذلت ندهیم و راهشان را ادامه دهیم
امام جمعه بهشهر اظهار کرد : یادواره های شهدا به دنیای استکبار اعلام می کند هرچند بار مالی و فشارهای اقتصادی کشوروجود دارد اما دشمنان با تحریم و فشار اقتصادی نخواهند توانست روحیه انقلابی مردم را کم رنگ جلوه دهند.
او گفت : محافل شهدا یعنی تعظیم شعائر دین و تقوا که باید ان را ارج نهاد .
امام جمعه بهشهر یاد آور شد : مردم ما قدر و منزلت خانواده های شهدای را خواهند دانست پون آنان چشم و چراغ ملت ما هستند .
او گفت: در یادواره شهدا مواضع انقلابی ولایت مداری بصیرت به نمایش در می آید .
سخنران یادواره شهدا در پایان تصریح داد : امت اسلامی با بصیرت است و خود را وامدار ارزشهای ناب حاصل خون پاک شهدا می داند و هیچ گاه از مواضع انقلابی و ولایت مداری خود دست نخواهد کشید .
در پایان این جلسه از سه تن از یادگاران دفاع مقدس این روستا و تلاشگران ستاد برگزاری یادواره با اهدای لوح قدردانی بعمل آمده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *